Peus94 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Virker som om dere har masse fordommer mot folk som ikke tar mye vekter. har selv vært der, men da prøvde jeg dog å holde meg til å trene på treningssenteret. Og alle må jo starte et sted Hvis dere sikter til de som "tror" de trener, så deler jeg den med dere Skjønner jo at folk kikker på andre, f.eks se hvordan de gjør øvelser, og kanskje lære litt og (: 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Dårlig musikk. Ballader, klassisk og generell rolig musikk er ikke det man vil høre på men man trener. Ofte er det ikke musikk engang, andre ganger er det radioprogrammer der det ikke spilles musikk. Har hendt flere ganger at samiske nyheter har stått på. Endret 26. september 2010 av Coa 4 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ser ut til at det er stortsett det samme som går igjen over hele fjøla her ^^ - Rolig musikk til trening. Wtf? - Folk som bruker møllene utelukkende til spaserturer - Folk som absolutt skal bruke mølla nærmest deg, når så og si alle de andre møllene er ledige - Pressbenkslitere (sitte på benken (eller apparater/vekter generelt) i 10 minutter mellom settene) - At racken brukes til alt mulig rart annet enn knebøy, evt markløft - "Moderne" og "kule" treningsapparater. F.eks nedtrekket på Elixia-senteret jeg er på, hvor setet står på en luftsylinder som fjærer noe så inni hamperævva at man spretter som en sprettball når man trekker. Liker å ha mer eller mindre fast grunn under føttene/stumpen når jeg trener (Tror merket er Sygnum elns... Liker bedre Technogym-apparatene på SATS ) - Folk som poserer hele tiden og gjerne kaster mer enn løfter vektene opp - Men det værste må være det å regelrett være nødt til å stå i KØ for å bruke apparatene/vektene pga. et stappfullt senter etter middagstid. Men heldigvis legger jeg opp treningstidene slik at jeg kommer utenom ettermiddagsrushet Angående det å se på andre folk som trener hender det at jeg gjør, da gjerne om de tar knebøy og markløft. Da mange nok har mer erfaring med teknikk på løftene enn meg er det alltids litt å hente. Men det å nistirre er noe weird i alle situasjoner 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Dårlig musikk. Ballader, klassisk og generell rolig musikk er ikke det man vil høre på men man trener. Ofte er det ikke musikk engang, andre ganger er det radioprogrammer der det ikke spilles musikk. Har hendt flere ganger at samiske nyheter har stått på. Hadde de spilt min musikk hadde det ikke vært mange folk der ^^ Men det er jævli bra med musikk som Gojira når man løper. Jeg blir helt rusa av det! Hjertet slår fortere og nevene knytter seg altså når jeg hører ordentlig bra musikk! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Noen vil høre rolig musikk når man trener, for meg er det fantastisk. Går inn i en verden for meg selv, annen musikk stresser meg og jeg blir ukonsentrert :\ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Enig med Sink: Synes faktisk styrketrening er som rehab for hodet og en avslappende del av dagen. Er generelt glad i tøffere musikk, men akkurat når jeg trener liker jeg mer chill musikk. Og forresten: - Klysete guttegjenger som nærmest har homseorgie foran speilet. Endret 28. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg kan se det for meg. Jeg skal presse meg selv til det ytterste i benken og så står en av Mozarts symfonier på. Det gir ikke akkurat et adrenalinrush. Nei, heller syretrance enn klassikk til trening. For all del, klassisk og rolig musikk er fantastisk, men ikke når man trener Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tenker ikke på musikken i det jeg trener, men etter hvert sett får jeg ofte en svak svimmelhet og endorfin kick og ikke minst selvtillit boost, og da forsvinner jeg i en transe sammen med noe behagelig på ørene, det er en sunn rus Men skjønner at rolig musikk ikke passer hvis man bruker musikken til psyke seg opp Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Idag var det helt stappfult på treningssenteret, selv kl 8 på kvelden. Det stod faktisk ca. 10-12 stk rundt den ene benkpressen, voksne folk.. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 det som egentlig irriterer meg mest er folk som ikke trener noen baseøvelser og de som tar kvart knebøy eller mindre, selv om de går på fotball og tror de kan og trene! lol. glad noen tok med anlegg der vi trener, da kan vi bestemme hvilken sang jeg skal ha på og hvor høyt vi skal ha Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Liten bagatell egentlig, men det er sykt irriteranes når du kommer/går til/fra studioet, og de ansatte stirrer deg inn i sjela helt til du sier hadde eller hei. Det er faktisk mulig å ta litt initiativ selv. (det gjelder ikke alle, kun et par stykk..) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Personlige trenere som lærer folk knebøy. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Personlige trenere som lærer folk knebøy. Hva er galt med det? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Alle viser feil teknikk og i smithmaskin. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva er smithmaskin? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Generalisering Hva er smithmaskin? Smithmaskin Endret 12. oktober 2010 av KjellV Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Alle viser feil teknikk og i smithmaskin. Da burde du vel skrive: "Personlige trenere som lærer folk feil knebøyteknikk i smithmaskin." Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Generalisering Hva er smithmaskin? Smithmaskin Rudeness much? Men er vel en fordel å bruke en sånn maskin hvis man trener alene og tar litt tunge løft? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Men er vel en fordel å bruke en sånn maskin hvis man trener alene og tar litt tunge løft? Har man et et skikkelig benkstativ kan man bare sett seg ned om det skulle bli for tungt, så er det ting som tar i mot stangen. En slik maskin gir "for mye" støtte i løft. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Alle gjör det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå