Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Hvilke som irriterer meg? Jo det er mange:

 

- De som trener med dongri

 

- Folk som trener med snus

 

- Friske unge som trener i smithmaskin og maskiner. (jeg vet at noen gjør det pga av skader, men 70% av ungdommene, pøh)

 

- Menn som kun trener biceps og bryst men allikevel er større og sterkere en meg.

 

- Fjortisgjenger.

 

- Klyser med XS singlet, masse hårvoks og solariebesøk som trener kun for utseende og ikke innser at de ser ut som fags.

 

- Møkkamusikken som spilles på senteret.

 

- Disse gjengene med en biff fyr som har med seg et par amatører som skal stå å beundre ham imens han "viser hvordan det gjøres". (Henger ihop en del med fjortissgjenger) Dette resulterer med at amatørene ofte skal vise seg frem og ender med å faile bigtime. Dette irriterer ikke like mye som det er forbanna flaut.

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare antakelser, men jeg trener på senteret 2 ganger i uken, før var det oftere. De har vært der hver gang jeg har trent og hver eneste gang har de kjørt forskjellige øvelser for de to musklene, hvis det skulle være slik at de kjør en split, så synes jeg både det er rart at biceps/bryst er 2-3 ganger i uken og at man i det hele tatt kjører biceps og bryst på samme split-trening

Lenke til kommentar

Husker også jeg snakket kort med en skikkelig boler som nesten fikk meg til å slå hodet i veggen. Er ikke i tvil at han har bolet, han var enorm(!!), og han sa at han konkurrerte på 90-tallet. Han gjentok også flere ganger at jeg ikke måtte overdrive treningene, han angret på å ha brukt opp livet sitt på å kun spise, trene, spise, sove.

 

Uansett så sa han svært selvsikkert: Jeg har aldri trent markløft, det er farlig for ryggen, ikke tren det gutten min.

 

Logisk mann det der, ikke faen om han risikerer å ødelegge ryggen sin, men å stikke sprøyter i hele kroppen og ødelegge hjertet går fint. Idiot!

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Idiotisk av deg å bare anta at han er boler ene og alene på det grunnlaget av at han er enorm. Kan hende han gjør det, men det må være jævlig kjipt å være en av de som er clean og stor, og likevel hele tiden bli beskyldt for juks.

 

At han sa markløft er farlig for ryggen er vel ganske idiotisk, men kanskje han mente at markløft uten riktig teknikk er farlig for ryggen (noe det obviously er). Vil faktisk si at det er farligere å trene markløft med dårlig teknikk, enn å ta en kur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bare antakelser, men jeg trener på senteret 2 ganger i uken, før var det oftere. De har vært der hver gang jeg har trent og hver eneste gang har de kjørt forskjellige øvelser for de to musklene, hvis det skulle være slik at de kjør en split, så synes jeg både det er rart at biceps/bryst er 2-3 ganger i uken og at man i det hele tatt kjører biceps og bryst på samme split-trening

Hvis han er større enn deg så antar jeg han trener oftere enn 2 ganger i uken. Å kjøre biceps og bryst på samme treninge er ikke uvanlig.

Lenke til kommentar

Når bortskjemte pappagutter står og henger over markløfter-apparatet og kun nyter synet av sin egen biceps. Elexia har en av denne og der henger han slasken i merkeklær og tar 3 reps med 5 min pause mellom hver og med 40 gram vektøkning for hvert sett... FAEN altså!

 

5 min pause etter 3 tunge reps kan være absolutt nødvendig.

Lenke til kommentar

Det er bare antakelser, men jeg trener på senteret 2 ganger i uken, før var det oftere. De har vært der hver gang jeg har trent og hver eneste gang har de kjørt forskjellige øvelser for de to musklene, hvis det skulle være slik at de kjør en split, så synes jeg både det er rart at biceps/bryst er 2-3 ganger i uken og at man i det hele tatt kjører biceps og bryst på samme split-trening

Hvis han er større enn deg så antar jeg han trener oftere enn 2 ganger i uken. Å kjøre biceps og bryst på samme treninge er ikke uvanlig.

 

Har trent fullkropp 3 ganger i uken, nå trener jeg 5 dager i uken. Begynt med litt annet en styrkelöft. Poenget mitt er at utifra hva jeg ser, trener disse figurene dröyt mye isolasjon og veldig lite til ingen baseövelser.

 

Det som irriterer meg da er at disse trener masse enkle övelser og er store og ser veltrente ut, jeg sliter meg igjennom kneböy, marklöft osv og er mye mindre. Det er sjalusi det går på her.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Glemte en annen ting, dette hører kanskje ikke helt hjemme her ettersom det ikke observeres når jeg selv trener, men uansett:

 

Når jeg er ute og ser en gjeng med noen damer i 30-40års alderen gå raskt og snakke. Greit nok det, men da trenger de faen ikke all verdens treningsutstyr som et fantastisk flott Puma sett med trenings klær, splitter nye Adidas sko og tåpelige små vekter rundt håndleddene.

 

Hvem prøver dere å lure? De får sikkert god samvittighet, men det er ikke mer belastende en å gå til butikken og dra med seg handleposene hjem og det bruker vi da ikke klær som koster 2000 for å gjøre?!

 

Det er så klart i litt finere villa-områder man ser disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er folk. Jeg liker å være helt alene når jeg trener :)

Så du trener ikke benkpress altså? Da må du vel ha hjelp av folk ;)

 

 

dagens vits!

1 - trenger ikke folk, maks en pers til å sikre.

2 - klarer den ene ekstra hvis du ikke har noen annen mulighet.

3 - ta litt mindre vekter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...