wingeer Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, huff, tenk at det er folk som er i dårlig form. Jeg startet i vinter med å bli utslitt av rask gange (ca 6,5 km/t) med litt incline på tredemøllene de første ukene, mens jeg nå, 40 kg lettere, kan ta skikkelige motbakkeintervaller, spurtintervaller på 17 km/t mens jeg jogger som "aktiv hvile" (uten å føle at jeg er på dødsleiet), osv. Det var FULLSTENDIG utenkelig for meg for under et år siden. Respekter at folk har ulike utgangspunkt - det er tross alt bedre å forsøke å komme i form (selv om man kunne ha jobbet hardere, hatt bedre teknikk etc) enn å sitte hjemme i sofaen. Husk på at man lett kan merke at folk rundt er negativ, oppgitt over en, selv om man ikke sier det til vedkommende. Å himle med øynene, kaste rare blikk m.m. kan være nok til at en som i utgangspunktet har dårlig selvbilde, og er flau over å komme bælfeilt og i dårlig form på treningssenteret, ikke kommer der neste gang. Selvfølgelig er det bedre å prøve enn å ikke prøve. Jeg sender heller ikke blikk eller gjør noe som kan oppfattes som nedlatende. Det er som regel også folk som ser ut som om de kunne klart å løpe uten større problemer. OG mest av alt: Hvorfor skal en bruke tredemøllene inne på et senter til å gå på når det er så utrolig mange ganger bedre å gå ute i naturen?! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvorfor skal en bruke tredemøllene til å løpe på når det er så utrolig mange ganger bedre å løpe ute i naturen? 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 "Bolergjengen" som står og ser nedlatende på og ler hånlig av alle som trener kondisjon og ikke styrke 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvorfor skal en bruke tredemøllene til å løpe på når det er så utrolig mange ganger bedre å løpe ute i naturen? Avhengig av sesong. Det er lettere å gå ute enn det er å løpe. Dessuten er det fint mulig å gå på asfalt uten store belastningsskader. Det er ikke helt tilfellet for løping. For øvrig er det svært analogt med å irritere seg over de som ikke går dypt nok ned i knebøy. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 For øvrig er det svært analogt med å irritere seg over de som ikke går dypt nok ned i knebøy. Dette er helt offtopic, men din måte å ordlegge deg på var FANTASTISK... Analogt... :!: 1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Irriterer meg over folk som ikke tar armhevingene sine ordentlig og likefullt er nøgde med seg sjøl. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Irriterer meg over folk som ikke tar armhevingene sine ordentlig og likefullt er nøgde med seg sjøl. Hvordan i pokker kan du ta armhevinger feil? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Irriterer meg over folk som ikke tar armhevingene sine ordentlig og likefullt er nøgde med seg sjøl. Hvordan i pokker kan du ta armhevinger feil? ? Går ikke langt ned, ikke rak i kroppen... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) armhevinger, som jeg har mye erfaring i, kan jeg bare si nå at gjøres slik: ,__+--O--+__, | . . . . . . . . . .| altså, albuene skal aldri over skulderbladet. og at hvis du har vondt i skuldrene må du ta jentepushups med bredt grep og lav altityd for å bygge opp de respektive muskler til det punkt du kan ta "hele" pushs. :thumbups: Endret 18. september 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 ok. fixd håper dere kan skjønne tegningen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Irriterer meg over folk som ikke tar armhevingene sine ordentlig og likefullt er nøgde med seg sjøl. Hvordan i pokker kan du ta armhevinger feil? ? Går ikke langt ned, ikke rak i kroppen... Å irritere deg over folk som ikke går langt ned i armhevinger kan du bare slutte med, å gå "full range" med brystet i bakken i armhevinger er ikke alltid det beste, spesielt hvis du har hatt problemer med AC-leddet (som jeg har hatt). jfr. Fagerli om benkpressdybde Folk som ikke er rake i kroppen trenger kanskje et tips, ikke noen som stirrer dem surt i ryggen Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Er stort sett ganske greit på senteret for tida synes jeg, var vel to siste ukene i august det var litt vel mye folk på senteret... Det som irriterer meg mest på senteret for tida er dette: Det har kommet opp en lapp ang. bekledning så jeg håper det blir bedre. Deretter kommer han som bestandig er på senteret og bruker alle stengene. Typisk kommer han bort mitt i ett sett og sier "du den der brukte jeg". Svarer som regel "så ikke sånn ut!" og trener videre. Og kompisgjengen som aldri blir ferdig med øvelsen (4 stk+) og bare står og snakker. Jeg lurer nesten på om jeg har blitt den typen som puster og peser alt for mye. Føler at jeg er eneste som virkelig tar i sånn at jeg må puste over normalt mellom seriene Endret 18. september 2011 av Wisd0m Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 ja ,det er drit irriterende as. når en kar forlater rommet og så kommer tilbake sånn senere og bare jøsses den stanga der brukte jeg og ser forventende på deg. for noen dritsekker assa! Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Irriterer meg at jeg så vidt har tid til å trene en gang i uka for tiden Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Hvorfor skal en bruke tredemøllene til å løpe på når det er så utrolig mange ganger bedre å løpe ute i naturen? 1. Kaldt ute 2. Du trener med andre og får ekstra motivasjon (hvertfall når jenter småtitter ) 3. Du har TV foran Skifta du mening nå? Endret 18. september 2011 av Zlatan92 4 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvorfor skal en bruke tredemøllene til å løpe på når det er så utrolig mange ganger bedre å løpe ute i naturen? 1. Kaldt ute 2. Du trener med andre og får ekstra motivasjon (hvertfall når jenter småtitter ) 3. Du har ikke TV foran Skifta du mening nå? Jeg trener for å få resultater, ikke for å ha det koselig. Det er mer effektivt å jogge ute fordi man da må sparke fra for hvert steg, noe man ikke må i samme grad på tredemølla. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det er skikkelig irriterende når man etter noen timer styrketrening er dødssliten, og presser 110% for alt man har og failer på aller siste ekstra rep på aller siste set av french press og knuser fortanna med stanga. Men seriøst irriterer jeg meg ikke over mye, kanskje med unntak av noen showoffs med null teknikk, men bryr meg ikke så mye om andre, konsentrerer meg mest om meg selv. Legger meg ikke opp i andres treningsteknikker uansett heller. 1 Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det er skikkelig irriterende når man etter noen timer styrketrening er dødssliten, og presser 110% for alt man har og failer på aller siste ekstra rep på aller siste set av french press og knuser fortanna med stanga. Men seriøst irriterer jeg meg ikke over mye, kanskje med unntak av noen showoffs med null teknikk, men bryr meg ikke så mye om andre, konsentrerer meg mest om meg selv. Legger meg ikke opp i andres treningsteknikker uansett heller. Så absolutt enig, og skulle ønske at alle var slik som deg. Det finnes mange ting å irritere seg over på treningssentre, men sålenge det ikke påvirker meg direkte (Folk som ikke rydder, eller nekter å dele) så kan det bare være Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 så noe av det verste på treninga i dag, eldre kar, 45+ med ølmage og trenngsbukse og super undertøy type netting jeg trenger faen ikke se den kroppen hans, kunne jo likegjerne trent i bar overkropp jo, så jo hele kroppen hans uansett :S Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvorfor skal en bruke tredemøllene til å løpe på når det er så utrolig mange ganger bedre å løpe ute i naturen? 1. Kaldt ute 2. Du trener med andre og får ekstra motivasjon (hvertfall når jenter småtitter ) 3. Du har ikke TV foran Skifta du mening nå? Jeg trener for å få resultater, ikke for å ha det koselig. Det er mer effektivt å jogge ute fordi man da må sparke fra for hvert steg, noe man ikke må i samme grad på tredemølla. Altså, det er spørs hva du tenker når du sier jogging? Selv bruker jeg bare tredemølla til oppvarming. Går ikke der bare for å trene på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå