Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanktop er for øvrig svært behagelig å trene i, spesielt øvelser som opptrekk, sidehev og militærpress. Trener i vanlig t-skjorte, men den dras med opp over magen hver eneste repetisjon. Slipper sånt med tanktop.

Ok, det er forsåvidt greit, men jeg irriterer meg over alle som kommer i tank og grå joggebokser, kraftig mye voks i håret, brunkrem osv og skal bare vise sine "big guns"!

Lenke til kommentar

Har trent i en måneds tid nå, er ikke så mye jeg iriterer meg over, trener somregel litt før midnatt, så er minimalt med folk på studioet.

Men tja, om jeg skal si hva som iriterer meg der jeg trener (Shapes):

- TV-er står somregel på uten lyd på utekstede ting, dekoderen stå i en slik possisjon at fjernkontrollen ikke funker fra sykklene.

- Vasken på doen er over hode ikke tilpasset vannflasker, er slik at man ikke greier presse flaska ned i vasken, så blir altid bare halvfull flaske elsn (sikkert bevist fordi dem vil man skal kjøpe dyrt vann på senteret).

- apparater er nummerert slik at man ikke kan se nummeret på apparetet når man sitter på apparatet

- Folk som ser sure ut (Ikke at dem kan noe for det, noen ser bare sure ut :p)

- Små fjortis-fotball gutter som nettop er fylt 16 år og begynt å trene. 2 sett med biceps, rett på bryst, så mage. Ingen av øvelsene gjør de riktig. Liksom ferdig etter 10 minutter. Sleik og pannebånd, gjerne med sokkene over buksen. Et treningssenter er ikke et sted for å sosialiere! Der skal man trene!

Jeg trener 3 set på hver muskelgruppe hver gang, er det for lite? (dog er jeg 20 og ikke 16).

EDIT: 12x3 45sec pause.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Irriterer meg over de som ikke rydder etter seg. Ikke sett manualene på feil plass!

Var en kar for en tid tilbake som trente hantelpress. Når han er ferdig med ti-kiloene sine, så slipper han dem i gulvet. Ærlig talt, når folk greier å sette fra seg 30-40 kg manualer uten problemer, så må du klare det med 10kg.

Lenke til kommentar

Idioten med pipestemme som ALLTID skal stirre på meg og kommentere det jeg gjør. Dette gjør han med alle som er på treningssenteret. Utrolig frustrerende. Han skryter også over hvor mye han klarer å ta i den øvelsen jeg gjør.

Haha, Freddy?

JA! :wallbash: Forferdelig irriterende type.

Lenke til kommentar
Folk som stønner å lager ulyder når de trener. overdrevent høye lyder.

Når man tar hardt i skal det mye til for at man skal være lydløs. Klart det er forskjell på å stønne og brøle, men hvis du lar det at folk trener hardt irritere deg, vil jeg heller si at du har et problem :)

Jeg sa tidligere at jeg ikke liker å ha mennesker rundt meg i det hele tatt når jeg trener, men hvis de først er der, så får de bare stønne i vei hvis de faktisk trener såpass tungt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

- At det alltid er helt stappfullt med folk på mandager.

- Folk som ikke bruker benkene, men bare sitter der å prater med andre.

- Den dritt musikken de spiller der, de spiller faen av meg Alexander Rybak og annet dritt :wallbash:

- Folk som setter vektene på feil plass.

Endret av Ownbeef
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...