kris98 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Gamlinger i spandex og altfor trange treningsskjorter. 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Men ikke 16år gamle jenter 6 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Var borti den klassiske gamle gubben som brukte ezstang+ 2, 5-Kilo's skiver i går til curl... Står der og stønner og lager enormt mye lyder når han løfter og når han er ferdig slenger han stanga i gulvet. Tror og han lekte showoff for plutselig hang han opp ned i chins racket og tok situps EN runde 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 At på slutten av treningsøkter så har jeg bare ikke energi så jeg må enten bryte eller slutte etter første sett. Folk som er pratesjuke i garderoben. Freaky tilfeldige 30årige menn spør ikke en 16åring hvordan de har det. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Folk som er så andpustne at de puster tung fra de kommer inn i garderoben, til de dusjer, og kommer tilbake igjen. Det er heller ubehagelig å være i en fellesdusj med en lubben, liten og gammel fyr som stønner så tungt at du skulle tro han satt å runket i dusjen. Huff. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Det er ikke verre enn svømmenalegget Alfheim i Tromsø hvor det bruker å sitte noen gamlinger på et par benker man må forbi for å komme til bassenget. Der sitter de å sliter seg i kuken mens de prater om været, sykdommene sine og hvor det er tilbud på ting... Jeg mener det, de sitter bokstavelig talt og leker med kølla mens de sitter der... Zhatan hvor dizkøsting.... Endret 26. februar 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Huff... Fikk plutselig flashback av en gammel fyr som satt i Kristiansand svømmehalls garderobe og tok seg etter skrittet imens han stirret rett inn i fellesdusjen med store øyne. 3 Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er ikke verre enn svømmenalegget Alfheim i Tromsø hvor det bruker å sitte noen gamlinger på et par benker man må forbi for å komme til bassenget. Der sitter de å sliter seg i kuken mens de prater om været, sykdommene sine og hvor det er tilbud på ting... Jeg mener det, de sitter bokstavelig talt og leker med kølla mens de sitter der... Zhatan hvor dizkøsting.... HAHA, det er nord!! 1 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ingenting, når jeg trener blir jeg så glad og positivt at jeg liker alt og alle. Endorfiner er drugs. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hater å trene. Det tar så lang tid, og det er tungt.. 2 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har poster her flere ganger, men det som seriøst irriterer meg aller mest, er homofile menn som skal være ekle og irriterende i garderoben. En av disse dagene når noen tilbyr meg eller kompisene å dusje ilag eller kjøre oss hjem for trehundre og sytti tredje gang kommer jeg til å gå loco. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Huff... Fikk plutselig flashback av en gammel fyr som satt i Kristiansand svømmehalls garderobe og tok seg etter skrittet imens han stirret rett inn i fellesdusjen med store øyne. Fellesdusj, you say? Hvorfor ikke seperate dusjer? Edit: Nå tenkte jeg på unisex-dusj, men er vel ikke det. Endret 4. mars 2011 av McBitch Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Idag spilte de plutselig enormt høy musikk. Hørte ikke min egen musikk som jeg hadde på øret.. Heldigvis kort tid igjen da, så gjorde meg ferdig og stakk. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Sprøytebolere som stønner og skriker når de løfter. Hiver vektene i gulvet er overhissige, og sitter og nimomser motbydelig mat på treningen. Kan de ikke spise maten sin hjemme? Endret 25. mai 2011 av Dropkmurphy 1 Lenke til kommentar
HOK Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Folk som står på hver sin side av garderoben og skriker til hverandre. Spesielt når jeg er heldig plassert i midten! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 At det er 137 skap på Actic Tromsø, men man kan ta seg faen på at om man bare er to personer (som ikke kjenner hverandre) i garderoben så har man skap RETT ved siden av hverandre... En eller annen naturlov tydeligvis Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Astmaen min Forsåvidt astmaen/kolsen min og Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det irriterer meg mest er når andre treningssentergjester ikke tar av seg skoene ved døren slik de får beskjed om men isteden velger å dra med seg driten sin ned i garderoben slik at jeg må tråkke i det der samt på veien opp til der skoene mine står. (og deres burde være...) Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vi burde lage en klubb for ''De svake'' (altså sykdommer o.l.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå