Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sluttet og trene så har ikke den problemstillingen lengre. Uansett, og trene med headset må da bli varmt og klamt?

Jo, så man får nesten prioritere der, musikk eller trening.

Selv trener jeg med hodelelefoner, men tar dem av litt innimellom for å lufte ørene.

Lenke til kommentar

Faktisk finner jeg eldre som skal småprate, og da særlig skryte av hvor sterke de er, utrolig irriterende når de gjør flesteparten av øvelsene feil.

Bare for å ta et eksempel, tok selv 22 kg i skråbenk a 6 reps med god form og dypt ned - så tar han gamlingen 24 kgs manualene og presser ut sikkert 20 reps med 3 cm løftevei. Etterpå kommenterer han "Noen gamlinger har det fortsatt, høh!" Særriøst.

Og den skulderhev som ALLE gamlinger gjør med alt for mye vekt og står og gynger med ryggen - hva er dealen med den?

Phew, godt å få blåst ut litt.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så dyrt å trene på senter? Det irriterer.

SiO tok bare 600 kroner i semesteret en gang i tida. Ja, de tar vel 750 nå ser jeg. Det er billig det! En bra pris som flere burde ligge nærmere.

Max 1000 kroner i halvåret for å drive et senter med manualer og vektstenger uten aerobic og Zumba drit!

Jeg trener for 199 i måneden uten bindingstid. Fresh fitness, forøvrig.

Kommer ikke på noe særlig som irriterer. Annet enn å bli intenst glodd på, da. Det syns jeg er smått ubehagelig.

Lenke til kommentar

SiO tok bare 600 kroner i semesteret en gang i tida. Ja, de tar vel 750 nå ser jeg. Det er billig det! En bra pris som flere burde ligge nærmere.

Max 1000 kroner i halvåret for å drive et senter med manualer og vektstenger uten aerobic og Zumba drit!

Kommer ikke på noe særlig som irriterer. Annet enn å bli intenst glodd på, da. Det syns jeg er smått ubehagelig.

La meg gjette; du er jente? :p

Lenke til kommentar

Hvis de glor, synes de vel du ser bra ut. Du får ta det som et kompliment.

Lenke til kommentar

Ahaha kom på 1 til. 40-50 åringene som løper rundt i spandex tøy.

Og selvfølgelig alle dere som driver med cycling for å gå ned i vekt. UR DOING IT WRONG!

Etter en tur på sats, så ble det visst enda mer: Alle dere som tar ALT for mye i markløft, rett og slett fordi; UR DOING IT WRONG!

Skal heller ikke glemme dere; Som løfter de samme vektene i dag, som for 6 måneder siden; UR DOING IT WRONG!

Edit: Og alle dere som driver med biceps curl, UR DOING IT WRONG!

Lenke til kommentar

Og selvfølgelig alle dere som driver med cycling for å gå ned i vekt. UR DOING IT WRONG!

Etter en tur på sats, så ble det visst enda mer: Alle dere som tar ALT for mye i markløft, rett og slett fordi; UR DOING IT WRONG!

Skal heller ikke glemme dere; Som løfter de samme vektene i dag, som for 6 måneder siden; UR DOING IT WRONG!

Går du ikke ned i vekt av å bruke sykling til å forbruke kalorier, vennligst utdyp? Er det noe magisk med sykling som gjør at kaloriinntak < kaloriforbruk ikke lenger gjelder?

Holde seg på samme vekter over lengre tid? Hva vet du om motivet til en som er på trening? Mulig personen ikke er ute etter progresjon, mulig personen trener for å holde kroppen sterk, ikke for å styrke den...?

Og biceps curl? Visste ikke at det var noe feil med det, kan du utdype for oss intetvitende?

Fant en ting som irriterer meg når jeg trener; folk som tydeligvis vet hvorfor jeg trener og hva som er mine motiver, og dømmer meg deretter....

• Liker 6
Lenke til kommentar

Går du ikke ned i vekt av å bruke sykling til å forbruke kalorier, vennligst utdyp? Er det noe magisk med sykling som gjør at kaloriinntak < kaloriforbruk ikke lenger gjelder?

Holde seg på samme vekter over lengre tid? Hva vet du om motivet til en som er på trening? Mulig personen ikke er ute etter progresjon, mulig personen trener for å holde kroppen sterk, ikke for å styrke den...?

Og biceps curl? Visste ikke at det var noe feil med det, kan du utdype for oss intetvitende?

Fant en ting som irriterer meg når jeg trener; folk som tydeligvis vet hvorfor jeg trener og hva som er mine motiver, og dømmer meg deretter....

Angrer litt på at jeg skrev det her, men la gå.

Jeg orker ikke legge ut om hvorfor cycling er et dårlig alternativ til en haug av andre karido og styrkeløfting.

Biceps curl er elendig ettersom du trener EN muskel, på en øvelse som tar typ 15 min.

Om du vil lese mer om det her; http://stronglifts.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...