Kaarerekanraadi Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 16 åringer rydder sjeldent til aldri opp og på 3T spiller de også bare radio... Blir skikkelig push om du hører på nyhetene mens du maxer. He he 120 kilo på stanga. "Og no får me nyheitane etterfulgt av veret" 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 På treningssenteret jeg trener er det helt vilt mange romaskiner, sykler, løpebånd og en slags skisak, i tillegg til alle mulige andre maskiner, men det er bare en vektstang på hele senteret. Det er altså så å si umulig å prøve seg på skikkelig benkpress, ettersom det alltid er type 14 stykker i kø, og alle står samlet inne på et bitte lite rom. Utenom det irriterer det meg at noen bruker to maskiner samtidig, altså trener på en maskin, og legger håndklær, gensere osv oppå en annen maskin. De spiller bare NRJ og nrkmpetre på musikkanlegget, noe som er vilt irriterende. Hater musikken, de spiller virkelig bare de 10 samme rnb/hip-hop sangene på repeat hele dagen. Jeg husker at de en gang tok av radioen og koblet høytaleranlegget til TV-ene istedenfor, utrolig deilig å slippe å høre på den jævla drittmusikken. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Iriterer meg at musikken er akkurat den samme så og si hver gang, er jo vanlig pop og slikt, helt greit det liksom, men dem kunne jo variert litt og ikke bare hatt en topp20 lite på repeat. Dog spotify dem bruker her og ikke radio. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Folk som klager på musikk kan jo ha musikk på øret? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Man kan jo løse mange av irritasjonene selv, men de er fortsatt en irritasjon Selv har jeg knebøystativ i kjelleren, ingenting så digg som å trene i kun boxershorts med egen spilleliste. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Folk som klager på musikk kan jo ha musikk på øret? Har allerede løst det slik Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ikke alle som har ører som kan ha musikkplugger i da. Dem datt bare ut hvis jeg prøvde på det. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Folk som trener helt feil, eller med alt for mye vekt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ikke alle som har ører som kan ha musikkplugger i da. Dem datt bare ut hvis jeg prøvde på det. Headset så er det fikset. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg liker ikke å ha mobilen i lomma . Vurderer å kjøpe meg en ny sånn derre ipod. Fance armlenke sak til den. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 På treningssenteret jeg trener er det helt vilt mange romaskiner, sykler, løpebånd og en slags skisak, i tillegg til alle mulige andre maskiner, men det er bare en vektstang på hele senteret. Det er altså så å si umulig å prøve seg på skikkelig benkpress, ettersom det alltid er type 14 stykker i kø, og alle står samlet inne på et bitte lite rom. Utenom det irriterer det meg at noen bruker to maskiner samtidig, altså trener på en maskin, og legger håndklær, gensere osv oppå en annen maskin. De spiller bare NRJ og nrkmpetre på musikkanlegget, noe som er vilt irriterende. Hater musikken, de spiller virkelig bare de 10 samme rnb/hip-hop sangene på repeat hele dagen. Jeg husker at de en gang tok av radioen og koblet høytaleranlegget til TV-ene istedenfor, utrolig deilig å slippe å høre på den jævla drittmusikken. Vi trener ikke tilfeldigvis på samme treningsstudio? Kjente meg igjen i nesten alt! Er dog 2 store vektstenger her jeg trener, en til benken og en til knebøyracken. Er bare en av hver, så det er omtrent alltid opptatt eller kø. Spesielt benken! Overraskende få som trener bøy/mark her. De bruker heller penga og plassen på noe unødvedige hydrauliske aparater for gruppetrening som står midt blandt alle maskinene, som ingen bruker Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 rart dem ikke kjøper inn mer slikt utstyr når dem ser det er mye kø på dem. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 De fleste kommersielle gymmene har max 3 olympiastenger og minst 20-30 maskiner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Og likevel klager folk over at folk trener for lite baseøvelser. Min approach er at de trener alt for mye, og synge apparatenes lovsang så de forsvinner ut av knebøyracket! (og i tilfelle ironi fremdeles ikke funker på internett: Jeg tuller) Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ikke alle som har ører som kan ha musikkplugger i da. Dem datt bare ut hvis jeg prøvde på det. headset? kjøpe andre propper? Ikke alle som har ører som kan ha musikkplugger i da. Dem datt bare ut hvis jeg prøvde på det. headset? kjøpe andre propper? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har sluttet og trene så har ikke den problemstillingen lengre. Uansett, og trene med headset må da bli varmt og klamt? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det er noe dritt, blir helt våt i øret. Dessuten ble mine ødelagt over tid. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 For å nevne noe annet, irriterer jeg meg over boksere. De flytter på seg, og beveger seg inn i dalen, noe jeg missliker sterkt. Tips? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bedre boksere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå