Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På treningssenteret jeg trener er det helt vilt mange romaskiner, sykler, løpebånd og en slags skisak, i tillegg til alle mulige andre maskiner, men det er bare en vektstang på hele senteret. Det er altså så å si umulig å prøve seg på skikkelig benkpress, ettersom det alltid er type 14 stykker i kø, og alle står samlet inne på et bitte lite rom.

Utenom det irriterer det meg at noen bruker to maskiner samtidig, altså trener på en maskin, og legger håndklær, gensere osv oppå en annen maskin. De spiller bare NRJ og nrkmpetre på musikkanlegget, noe som er vilt irriterende. Hater musikken, de spiller virkelig bare de 10 samme rnb/hip-hop sangene på repeat hele dagen. Jeg husker at de en gang tok av radioen og koblet høytaleranlegget til TV-ene istedenfor, utrolig deilig å slippe å høre på den jævla drittmusikken.

Lenke til kommentar

Iriterer meg at musikken er akkurat den samme så og si hver gang, er jo vanlig pop og slikt, helt greit det liksom, men dem kunne jo variert litt og ikke bare hatt en topp20 lite på repeat.

Dog spotify dem bruker her og ikke radio.

Lenke til kommentar

På treningssenteret jeg trener er det helt vilt mange romaskiner, sykler, løpebånd og en slags skisak, i tillegg til alle mulige andre maskiner, men det er bare en vektstang på hele senteret. Det er altså så å si umulig å prøve seg på skikkelig benkpress, ettersom det alltid er type 14 stykker i kø, og alle står samlet inne på et bitte lite rom.

Utenom det irriterer det meg at noen bruker to maskiner samtidig, altså trener på en maskin, og legger håndklær, gensere osv oppå en annen maskin. De spiller bare NRJ og nrkmpetre på musikkanlegget, noe som er vilt irriterende. Hater musikken, de spiller virkelig bare de 10 samme rnb/hip-hop sangene på repeat hele dagen. Jeg husker at de en gang tok av radioen og koblet høytaleranlegget til TV-ene istedenfor, utrolig deilig å slippe å høre på den jævla drittmusikken.

Vi trener ikke tilfeldigvis på samme treningsstudio? :roll:

Kjente meg igjen i nesten alt! Er dog 2 store vektstenger her jeg trener, en til benken og en til knebøyracken. Er bare en av hver, så det er omtrent alltid opptatt eller kø. Spesielt benken! Overraskende få som trener bøy/mark her. De bruker heller penga og plassen på noe unødvedige hydrauliske aparater for gruppetrening som står midt blandt alle maskinene, som ingen bruker :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Og likevel klager folk over at folk trener for lite baseøvelser. Min approach er at de trener alt for mye, og synge apparatenes lovsang så de forsvinner ut av knebøyracket! :ph34r:

(og i tilfelle ironi fremdeles ikke funker på internett: Jeg tuller)

Lenke til kommentar

Ikke alle som har ører som kan ha musikkplugger i da. Dem datt bare ut hvis jeg prøvde på det.

headset?

kjøpe andre propper?

Ikke alle som har ører som kan ha musikkplugger i da. Dem datt bare ut hvis jeg prøvde på det.

headset?

kjøpe andre propper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...