Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Det kommer i samme kategori som å

* lese avisen til noen andre mens du sitter ved siden av dem på bussen

* se på TVen til naboen gjennom vinduet fordi han har Canal Digital

++

Den som har PT-timen har betalt spesielt for tips og råd til treningen, og da kan det virke litt irriterende når det samler seg en haug med mennesker rundt som vil ha de samme tipsene uten å betale for dem. Jeg ser selvsagt bort fra om det skulle være gruppeinstruksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer i samme kategori som å

* lese avisen til noen andre mens du sitter ved siden av dem på bussen

* se på TVen til naboen gjennom vinduet fordi han har Canal Digital

++

Den som har PT-timen har betalt spesielt for tips og råd til treningen, og da kan det virke litt irriterende når det samler seg en haug med mennesker rundt som vil ha de samme tipsene uten å betale for dem. Jeg ser selvsagt bort fra om det skulle være gruppeinstruksjon.

Når du sier det sånn gir det litt mer mening ;)

Er vel mer akseptabelt bare for å plukke opp et tips eller to

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Joda, jeg tror nok at TV-eksemplet er mer kvalifiserende for en telefon til politiet, men det er ikke til å komme bort fra at man både forstyrrer timen og snylter på den som faktisk har betalt for PT-en.

Det finnes mye bra informasjon gratis (blant annet på nett), er ikke det godt nok, ja da får man betale som alle andre (eller bli bestevenn med en ekspert).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

At det er så kjedelig at det eneste jeg vil gjøre er å slutte. Dette gjelder bare treningsstudio. Parkour, sykling, klatring osv. er gøy.

Det irriterer meg ikke akuratt, men det er ganske deprimerende med spinning. Finnes det noe mer deprimerende enn å sykle stillestående, inne, blandt svette folk mens du stirrer inn i en vegg? Dette gjelder egentlig treningsstudio generelt syns jeg.

Jeg skjønner ikke hvorfor dere irriterer dere over andre?

Eksempler fra første side:

Alle som utfører øvelser feil generelt!

Folk som trener iført hvite tennis sokker uten sko!

Folk som trener i dongribukse.

Folk som prater med hverandre under spinningtimer (!)

Hvorfor i all verden er dette irriterende, det påvirker deg ikke i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

haha! høres ut som dere er irritert på sånne som meg :p

-jeg gjør et par øvelser feil (tror jeg). men et sted må man jo begynne, jeg kan jo ikke alt fra før.

- jeg trener med en kompis. noen ganger tar vi pauser og bare står og snakker (vi bruker dog ikke opp plass på apparatene, men står en plass der vi ikke er til hinder).

- jeg stirrer på andre. spesielt når de tar knebøy. har lyst å lære meg teknikken og prøver derfor å følge med på hvordan de "proffe" gjør det.

jeg skjønner at dere irriterer dere over en del av tingene, men hvorfor irriterer blir dere irritert over folk som f. eks trener i dongeribukser og luer? er vel opp til hver enkelt hvorda nde vil trene?

det eneste jeg irriterer meg over er at det er så sinnsykt mange flere nå i januar enn det var i hele høst. det går sikkert over når folk flest gir opp nyttårsforsettene sine nå snart da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Det må være ubehagelig å trene med lue! Svett og jævlig...

det finnes trenings luer, som ikke varmer noe omtrent..

Hmm, da mister det liksom litt poeng å gå med det da :p Om man ikke er shikli ukeeg på håret en dag da!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hvorfor er det så dyrt å trene på senter? Det irriterer.

SiO tok bare 600 kroner i semesteret en gang i tida. Ja, de tar vel 750 nå ser jeg. Det er billig det! En bra pris som flere burde ligge nærmere.

Max 1000 kroner i halvåret for å drive et senter med manualer og vektstenger uten aerobic og Zumba drit!

Er du fremdeles i Oslo, kan du trene i Oslo Styrkeløftklubb for 1100 kr i året :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så dyrt å trene på senter? Det irriterer.

SiO tok bare 600 kroner i semesteret en gang i tida. Ja, de tar vel 750 nå ser jeg. Det er billig det! En bra pris som flere burde ligge nærmere.

Max 1000 kroner i halvåret for å drive et senter med manualer og vektstenger uten aerobic og Zumba drit!

Er du fremdeles i Oslo, kan du trene i Oslo Styrkeløftklubb for 1100 kr i året :)

Hadde jeg bare bodd i Oslo så er det ekstremt bra pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Du betaler ofte noe tilsvarende i nesten alle styrkeløftklubber rundt omkring. Kan være noe å sjekke ut for alle og enhver :)

Her kan du finne en liste:

Link.

Lenke til kommentar

16-åringene som okkuperer treningsstudioet generelt. En god del som aldri setter vektene tilbake, og absolutt skal slenge/slippe vektene i gulvet etter sine reps. De vektene de bruker er da ikke så innmari tunge, pluss at vektene kan da bli ødelagte etterhvert.

Litt surt at de kun bruker radioen på lydanlegget også, men irriterer meg ikke over det.

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...