Hightow3r Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 unger på 15år som går på kreatin sier di boler og selger det videre til andre, derreter at dumme folk tror på det , melder til politiet og politiet har rassia på trenignssenteret etter langere pga anonyme tips om at mindreårige selger dop. Skjer dette? JEPP! Politiet var der de.. hadde stor prat med alle som jobbet der, de som var der og trente der og tok diverse navn. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 unger på 15år som går på kreatin sier di boler og selger det videre til andre, derreter at dumme folk tror på det , melder til politiet og politiet har rassia på trenignssenteret etter langere pga anonyme tips om at mindreårige selger dop. Skjer dette? JEPP! Politiet var der de.. hadde stor prat med alle som jobbet der, de som var der og trente der og tok diverse navn. Er det mulig... for noen idioter. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Digg å ha et helt studio for seg selv, da. syntes det er mye bedre når det er 3-4 andre der, blir ikke så ensomt å trene da... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det som iriterer meg mest når jeg trener er at det er tungt jeg er svak:p Jeg kan også ta 5 kilos vekter å si, nei, trening er jo dritlett..., men hva er da poenget? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ahh, noen år siden jeg fulgte med (leste) i treningsforumet nå. Husker en bruker som kalte seg kendal elns som hadde greie på the biss. Holder han koken? Nok mimring, over til topic Starter med to generelle punker: - At det har blitt så innihelvette dyrt. Back in the days når jeg begynte å trene på mitt lokale gym ( da var det bare to i byen, nå er det seks eller syv) kostet det ikke tusenlappen engang for et års abonnement. Jeg tror jeg betalte 900 elns for 1 år. Nå? Mange tusen. - Gymmet mitt et "fellesgym" ala Sats eller Spenst. Før var det bare treningsnarkomane, aldri kø for å bruke apparater/hantler osv og vi fikk en god pris fordi vi kjente folka som eide sjappa. Nå er det solarium (forsåvidt ok det) fitness, yogashitt og sykkel det går i. Nye eiere, null sjel. Over til ting som irriterer mens man trener. - Folk som må prate til deg hele tiden endog man ikke kjenner vedkommende. Når jeg hører på ipoden og konsentrerer meg ønsker jeg ikke tørprate om "været" ect. Greit med et hei og hvordan går det type snakk, men jesus, det virker som enkelte kommer på gymmet for å tømme seg ut om allverdens av opplevelser. - tenåringsflokker som okkuperer utstyret, men som ikke trener. Å henge kan man gjøre utenfor. Folk som bruker gymmet som et sosialt møtested er ikke my cup of tea. - Folk som sprader nakne rundt i garderoben og tar for seg. For faen, det er greit frem og tilbake fra dusjen, men vi står ikke spitter nakne forran speilet å flekser når andre folk er til stede. Jeg skjønner meg ikke på sånne personer. Bar overkropp = Alltid ok å sjekke formen, kjør på. Nedentill, nei takk du. - Folk som ikke rydder opp etter seg. Jævlig festlig å varme opp på beinpressen når det ligger 9tonn på fra før. - Personer som roper høyt, unødvendig. Greit å "pese, trykke, bråke litt" når man løfter tungt. Man trenger ikke hyle "uno, dos, tres" Det irriterer meg kanskje ikke, det er bare jævlig tilbakestående 3 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 At studioet jeg trener på stort sett er like folksomt som dette: kjipt å trene alene Skjønner heelt alene kan være litt kjipt, men er egentlig litt sjalu. Her jeg trener er det som regel overkant fullt. Og når man er helt alene kan man øve teknikk, prøve rare øvelser, ta seg god tid, okkupere 10 apparater samtidig osv. 4 Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Folk som ikke makter å sikre uansett hvilke retningslinjer du gir dem. Greit nok at han ikke skjønner at han ikke skal holde i stanga etter avløftet i benkpress første gang vi prøver (selv om jeg ba han om det..), men når han absolutt må holde i stanga gjennom hele løftet samt bruker nok krefter til at løftet (som jo typisk nok var PR-forsøk) blir lettere for meg andre gangen og, er hinsides min fatning. Man trenger ikke være NASA-forsker for å skjønne at "Hjelp meg med avløftet og med å løfte stanga opp igjen om jeg feiler" betyr at han skal hjelpe meg med å løfte ut stanga, slippe stanga, for så å observere om den kommer opp eller ikke. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Haha, trena med en fyr som skulle sikre meg sånn en gang. På vei opp i løftet hvor det begynte å bli seigt og bevegelsen gikk saktere, så tok han bare å røska stanga opp og satt den på plass 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Buddy-building kalles det Lenke til kommentar
opar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hater når jeg ikke klarer å løfte det jeg har klart før. Er så sykt irriterende å slite med 120 kg i knebøy når du har klart 4x130.. Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Over til ting som irriterer mens man trener. - Folk som må prate til deg hele tiden endog man ikke kjenner vedkommende. Når jeg hører på ipoden og konsentrerer meg ønsker jeg ikke tørprate om "været" ect. Greit med et hei og hvordan går det type snakk, men jesus, det virker som enkelte kommer på gymmet for å tømme seg ut om allverdens av opplevelser. - tenåringsflokker som okkuperer utstyret, men som ikke trener. Å henge kan man gjøre utenfor. Folk som bruker gymmet som et sosialt møtested er ikke my cup of tea. - Folk som sprader nakne rundt i garderoben og tar for seg. For faen, det er greit frem og tilbake fra dusjen, men vi står ikke spitter nakne forran speilet å flekser når andre folk er til stede. Jeg skjønner meg ikke på sånne personer. Bar overkropp = Alltid ok å sjekke formen, kjør på. Nedentill, nei takk du. - Folk som ikke rydder opp etter seg. Jævlig festlig å varme opp på beinpressen når det ligger 9tonn på fra før. - Personer som roper høyt, unødvendig. Greit å "pese, trykke, bråke litt" når man løfter tungt. Man trenger ikke hyle "uno, dos, tres" Det irriterer meg kanskje ikke, det er bare jævlig tilbakestående You said it! Kan vel si meg enig i alle de punktene der. En annen ting som irriterer meg på trening er at alle disse smågutta skal stirre så j*vlig.. også blir jeg irritert hvis kroppen rett og slett ikke vil, hvis jeg ellers den dagen har følt meg i bra form! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Haha, trena med en fyr som skulle sikre meg sånn en gang. På vei opp i løftet hvor det begynte å bli seigt og bevegelsen gikk saktere, så tok han bare å røska stanga opp og satt den på plass Høres ut som meg det Ble så redd når jeg så han slet litt:P Lenke til kommentar
boxxx Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Haha herregud for en morsom tråd! Jeg gjør masse av dette! Flexer i speilet, smiler til meg sjæl, ser på andre når de kjører, trener i sokker, stønner på tunge løft, setter meg ned og venter og glor om folk har to sett igjen.. Dette irriterer meg; Folk som ikke spør om de kan kjøre mellom meg og sitter og ser i bakken eller glor på meg Folk som ser dumt på deg når du spør om du kan kjøre mellom dem Folk som blir fornærmet når jeg kommenterer på ting de gjør feil eller gir dem forslag på hvordan de kan gjøre det bedre Folk som kjører drittungt uten tenknikken inne Fjortissgjenger som ler, synger og henger der uten å egentlig trene noe Folk som spretter med vektene.... Spottere som ødelegger for deg ved å ta stangen når du er litt seig!!! Folk som lar ungene sine løpe rundt og forstyrre folk fordi det er kveld og litt mindre folk der.. Når musikken ikke er skrudd på?? Folk som bruker reimer og omvendt grep på for lette vekter Folk som ikke kjører dype nok knebøy Personlige trenere som lærer folk mye feil Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Folk som stirrer. For litt siden fikk jeg og to andre veiledning på noen øvelser og da stilte det seg folk som ingen av oss kjente i en halvsirkel rundt oss ... Det skjedde under flere øvelser.. Lenke til kommentar
boxxx Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hahaha sounds like me Når noen får hjelp av noen erfarne pt elns, så står jeg gjerne å hører på hva dem sier og ser på hva dem gjør:P Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hahaha sounds like me Når noen får hjelp av noen erfarne pt elns, så står jeg gjerne å hører på hva dem sier og ser på hva dem gjør:P Haha, samma gjør jeg Kan høre mye rart hos disse PT'ene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Er det gærent å høre på en PT da? Selv om han/hun ikke snakker direkte til deg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nyttårsforsett-trenings-idiotene! De som på død og liv skal overbefolke senterene i Januar og Februar og på død og liv, ha rett i alt, være bedre enn alle andre og gjøre faenskap. Basta 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hehe. Mandagsgjengen resten av året med andre ord Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er det gærent å høre på en PT da? Selv om han/hun ikke snakker direkte til deg. Ja... Ganske spesielt å slutte treninga for å se andre trene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå