Dux ducis Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 - Folk som trenger uten sko (har til og med sett barbeint!!). JÆVLA uhygienisk. - Folk som glor! - Folk som tar mer plass enn de behøver. Er så forbaska mange av dem på Dragvoll! - Folk som ikke rydder opp etter seg. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Må da vel gå an å trene uten sko uten at du irriterer deg? Eller er du en av de tullingene som kjører knebøy med fulldempa joggesko? 4 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Fuck hygiene, jeg trener uten sko! (og uten sokker da selvsagt) Endret 5. desember 2010 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Selvfølgelig trener man styrke uten sko! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fuck hygiene, jeg trener uten sko! (og uten sokker da selvsagt) Usj! Nei tror ikke det hadde plaget meg, men å trene uten sko er vel for det første ikke lov og utgjør vel en viss risiko for å komme hjem med knuste tær av vekter som faller. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har dere hatt fotsopp EN gang så holder dere sokkene PÅ når dere trener Bruk gjerne slike gymsokker man hadde på barneskolen Bruker selv å trene i sokkene når jeg trener knebøy og markløft... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mister du en vektskive på tærne, hjelper det lite med sko. Vondt får du uansett. 2 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Nei tror ikke det hadde plaget meg, men å trene uten sko er vel for det første ikke lov og utgjør vel en viss risiko for å komme hjem med knuste tær av vekter som faller. Du trener altså med vernesko? Og hvorfor er det ikke lov å trene uten sko? Hvilke strafferammer snakker man om her? Endret 5. desember 2010 av KjellV Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vernesko hadde vel vært en mer stabil platform enn joggesko i det minste Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nei tror ikke det hadde plaget meg, men å trene uten sko er vel for det første ikke lov og utgjør vel en viss risiko for å komme hjem med knuste tær av vekter som faller. Du trener altså med vernesko? Og hvorfor er det ikke lov å trene uten sko? Hvilke strafferammer snakker man om her? Trener med vanlige løpe/jogge-sko. På Elexia er det ikke lov å trene uten sko. Ikke vært det på de to andre treningssentrene jeg har testet ut heller. Tror ikke det er noen sanksjoner for det annet enn tilsnakk og evt trussel om utestengelse dersom man ikke skaffer seg sko. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nei tror ikke det hadde plaget meg, men å trene uten sko er vel for det første ikke lov og utgjør vel en viss risiko for å komme hjem med knuste tær av vekter som faller. Du trener altså med vernesko? Og hvorfor er det ikke lov å trene uten sko? Hvilke strafferammer snakker man om her? Strafferammen er vel å bli kastet ut av senteret uten å få refundert innbetalt abonent. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Strafferammen er vel å bli kastet ut av senteret uten å få refundert innbetalt abonent. Jeg finner ikke noe om dette på lovdata.no. Kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Strafferammen er vel å bli kastet ut av senteret uten å få refundert innbetalt abonent. Jeg finner ikke noe om dette på lovdata.no. Kan du hjelpe meg? Hvorfor er du så kverrulerende? Innefor treningssenterets vegger gjelder deres egne regler! Slik er det hos alle private aktører som yter service mot penger. Slutt å trolle og kjøp deg et par joggesko! 2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvorfor? Fordi sko med demping (typ joggesko) gjør det veldig ustabilt når man tar knebøy. Og all dempingen i hælen gjør at man kommer frempå, som igjen er skadelig. Jeg pleier derimot å ha på joggesko ellers. Tar de bare av mens jeg kjører bøy. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Irriterende med folk som glor, klarer aldri å gi alt jeg har da... blir bare konsentrert om å se bra ut. 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Hvorfor er du så kverrulerende? Innefor treningssenterets vegger gjelder deres egne regler! Slik er det hos alle private aktører som yter service mot penger. Slutt å trolle og kjøp deg et par joggesko! Poenget er at du kom med uttalelsen "å trene uten sko er vel for det første ikke lov", altså at dette gjelder for oss alle. Hva vet du om reglene på treningssenteret der Sebbe trener? Er dere treningskompiser? Joggesko har jeg mange par av, men jeg er ikke så evneveik at jeg har de på meg når jeg tar bøy eller mark. Endret 6. desember 2010 av KjellV Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Poenget er at du kom med uttalelsen "å trene uten sko er vel for det første ikke lov", altså at dette gjelder for oss alle. Hva vet du om reglene på treningssenteret der Sebbe trener? Og du gidder å bruke så mye tid og krefter på å fremme det "poenget ditt"? Dessuten sa jeg: Det er vel for det første ikke lov. Jeg la en språklig demper på det. Sa ikke at alle treningsentre praktiserer denne regelen, men at det er en generell retningslinje å følge, både for sunn fornuft og hva som er vanlig (nei, det er faktisk ikke vanlig å trene uten sko). Du fremstår bare som en kranglete liten drittunge med den holdningen. 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvorfor strider det mot sunn fornuft å trene uten sko? Er det bedre å trene med joggesko? Når man bruker joggesko får man en demping og ustabilitet som (ifølge sunn fornuft) ikke er bra, og dropper man joggeskoene dropper man også disse negative elementene. Det beste vil selvsagt være sko med en solid såle, som for eksempel vektløftersko eller Chuck Taylor Converse. Hvordan taler sunn fornuft mot å gå i sokker innendørs der det ikke benyttes utesko?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Strafferammen er vel å bli kastet ut av senteret uten å få refundert innbetalt abonent. Jeg finner ikke noe om dette på lovdata.no. Kan du hjelpe meg? Det er ikke Norges lover dette står i, det står i kontrakten for hvert enkelt trenings senter.Jeg kan godt prøve å finne det for deg der, bare si hvilket trenignssenter du sikter til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå