Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei tror ikke det hadde plaget meg, men å trene uten sko er vel for det første ikke lov og utgjør vel en viss risiko for å komme hjem med knuste tær av vekter som faller.

Du trener altså med vernesko? Og hvorfor er det ikke lov å trene uten sko? Hvilke strafferammer snakker man om her?

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Nei tror ikke det hadde plaget meg, men å trene uten sko er vel for det første ikke lov og utgjør vel en viss risiko for å komme hjem med knuste tær av vekter som faller.

Du trener altså med vernesko? Og hvorfor er det ikke lov å trene uten sko? Hvilke strafferammer snakker man om her?

Trener med vanlige løpe/jogge-sko.

På Elexia er det ikke lov å trene uten sko. Ikke vært det på de to andre treningssentrene jeg har testet ut heller. Tror ikke det er noen sanksjoner for det annet enn tilsnakk og evt trussel om utestengelse dersom man ikke skaffer seg sko.

Lenke til kommentar

Strafferammen er vel å bli kastet ut av senteret uten å få refundert innbetalt abonent.
Lenke til kommentar

Strafferammen er vel å bli kastet ut av senteret uten å få refundert innbetalt abonent.

Jeg finner ikke noe om dette på lovdata.no. Kan du hjelpe meg?

Hvorfor er du så kverrulerende? Innefor treningssenterets vegger gjelder deres egne regler! Slik er det hos alle private aktører som yter service mot penger.

Slutt å trolle og kjøp deg et par joggesko!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er du så kverrulerende? Innefor treningssenterets vegger gjelder deres egne regler! Slik er det hos alle private aktører som yter service mot penger.

Slutt å trolle og kjøp deg et par joggesko!

Poenget er at du kom med uttalelsen "å trene uten sko er vel for det første ikke lov", altså at dette gjelder for oss alle. Hva vet du om reglene på treningssenteret der Sebbe trener? Er dere treningskompiser?

Joggesko har jeg mange par av, men jeg er ikke så evneveik at jeg har de på meg når jeg tar bøy eller mark.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Poenget er at du kom med uttalelsen "å trene uten sko er vel for det første ikke lov", altså at dette gjelder for oss alle. Hva vet du om reglene på treningssenteret der Sebbe trener?

Og du gidder å bruke så mye tid og krefter på å fremme det "poenget ditt"?

Dessuten sa jeg: Det er vel for det første ikke lov. Jeg la en språklig demper på det. Sa ikke at alle treningsentre praktiserer denne regelen, men at det er en generell retningslinje å følge, både for sunn fornuft og hva som er vanlig (nei, det er faktisk ikke vanlig å trene uten sko).

Du fremstår bare som en kranglete liten drittunge med den holdningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor strider det mot sunn fornuft å trene uten sko? Er det bedre å trene med joggesko?

Når man bruker joggesko får man en demping og ustabilitet som (ifølge sunn fornuft) ikke er bra, og dropper man joggeskoene dropper man også disse negative elementene. Det beste vil selvsagt være sko med en solid såle, som for eksempel vektløftersko eller Chuck Taylor Converse.

Hvordan taler sunn fornuft mot å gå i sokker innendørs der det ikke benyttes utesko??

Lenke til kommentar

Jeg finner ikke noe om dette på lovdata.no. Kan du hjelpe meg?

Det er ikke Norges lover dette står i, det står i kontrakten for hvert enkelt trenings senter.

Jeg kan godt prøve å finne det for deg der, bare si hvilket trenignssenter du sikter til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...