KjellV Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Folk som spør "kan jeg ta disse minste her?" (om vektskiver) når man er midt i et sett knebøy. Når spørsmålet kommer igjen når man står og hviler litt før den siste blytunge repetisjonen fortjener vedkommende et nakkeskudd. Endret 21. november 2010 av KjellV Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hater når Mike Tyson ringer og spør om vi skal trene vekter, når jeg allerede trener kondisjon med Messi > Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hater når Mike Tyson ringer og spør om vi skal trene vekter, når jeg allerede trener kondisjon med Messi > hater når der skjer as, er hver gang det. Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 dere er så sykt morsomme, de vitsene der har vi jo aldri hørt før 4 Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Unskyld for at vi morer oss, mens du ikke gjør det? Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dagens trening topper hvor irritert jeg noen gang har vært på trening. Jeg hadde avtalt med en kamerat om å trene i tolvtiden dagen før. Når jeg kommer innom han, presis 12, sier han at han ikke orker å trene. Greit nok, men da kunne han i alle fall gitt beskjed så jeg kunne avtalt med noen andre jeg kunne trene med. Det gikk selvfølgelig ut over treningen, og jeg turte ikke presse meg helt på alle øvelser som for eksempel benkpress. Ikke nok med det. Når jeg holder på å trene blir jeg stalket av ei eldre dame som hele tiden skal spørre om hjelp til hvordan man skal utføre alle mulige øvelser. Først hjelper jeg hun en gang. Men så kommer hun tilbake for hun ikke fattet det helt. Og vil ha meg til å demonstrere. Jeg er snill og viser henne bedre. Ikke lenge etterpå spør hun meg for faen om å vise en annen øvelse. Da sa jeg bare bestill en personlig trener, jeg er her for å trene selv. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 dere er så sykt morsomme, de vitsene der har vi jo aldri hørt før Ikke? I utkanten av nordnorge var det en fjerdeklasse på en barneskole som måtte ha vikar. Vikaren måtte de hente fra urbane strøk siden ingen andre var tilgjengelige. Han skulle ha naturfag med barna og ba dem tegne en høne. Etter et par minutter ble det litt lavmælt tisking og fliring bakerst i klasserommet. "Hva er det som er så morsomt?" spurte vikaren. Da svarte en av barna, "Han Truls tegne før hælvette en fuggel"... Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Samme dritten jeg fortalte dere om tidligere i tråden som sa med en arrogant tone at vi gjorde øvelsen feil så jeg i dag kaste hantlene opp i været i det han utførte bicepscurl. Jævla tosk. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du skule gjort det samme igjen Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du skule gjort det samme igjen Nei faen, hadde bare vært like jævlig da Han og bole-kompisen tok masse bilder av de store bicepsene sine -.- Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Samme dritten jeg fortalte dere om tidligere i tråden som sa med en arrogant tone at vi gjorde øvelsen feil så jeg i dag kaste hantlene opp i været i det han utførte bicepscurl. Jævla tosk. Du vet at det faktisk kan ha noe for seg å hjelpe til å få de opp? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 ja det hjelper på å få trent korsryggen i tillegg om man kaster de opp... Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Samme dritten jeg fortalte dere om tidligere i tråden som sa med en arrogant tone at vi gjorde øvelsen feil så jeg i dag kaste hantlene opp i været i det han utførte bicepscurl. Jævla tosk. Du vet at det faktisk kan ha noe for seg å hjelpe til å få de opp? Hehe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 ja det hjelper på å få trent korsryggen i tillegg om man kaster de opp... Bicepscurl er ikke gjort skikkelig før det er blitt en fullkroppsøvelse, her skal både bein og rygg involveres Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) irriterende når folk ikke rydder opp etter seg ja. men skjønner ikke helt problemet med at folk trener i singlet? Hva har det å si for andres trening da? Jeg trener i singlet å skjønner ikke helt problemet med det og hvorfor det irriterer folk? Endret 21. november 2010 av Radiant Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Nå var ikke jeg der og så hvordan han gjorde dette, men det er noe som heter forced negative reps. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 irriterende når folk ikke rydder opp etter seg ja. men skjønner ikke helt problemet med at folk trener i singlet? Hva har det å si for andres trening da? Jeg trener i singlet å skjønner ikke helt problemet med det og hvorfor det irriterer folk? Svetten din sprer seg lettere over lokalet og inventar. Men, som sagt før, et treningssenter er ikke stedet man bør gå om man er redd for basiller. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Haha, tør ikke tenkte på hva du finner av baselusker på vektstengene Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg vasker meg alltid på hendene etter trening, før jeg fikler med shaken. Jeg ser skittent vann renne av. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg håper vi kan legge den diskusjonen død der. Jeg skal tross alt trene igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå