Hestekølle Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du er ganske sterk om du tar tusen situps og en million repetisjoner med rosa vekter. Årh...kverrulanter Irriterer meg når folk er uvitne om hvordan de får six-pack så de tar 100 situps flere ganger om dagen. Irriterer meg også når det er mange folk på elexia. Har alltid sett på treningssenteret som ganske stort, men det skal ikke mange folk til før man føler det blir for mange. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Folk som har glemt å ta på deodorant og trener i singlet... no more to say Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du er ganske sterk om du tar tusen situps og en million repetisjoner med rosa vekter. Årh...kverrulanter Irriterer meg når folk er uvitne om hvordan de får six-pack så de tar 100 situps flere ganger om dagen. Hvorfor irriteres du av folk som tar sit-ups? Det er jo ikke en veldig provoserende aktivitet i seg selv. Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du er ganske sterk om du tar tusen situps og en million repetisjoner med rosa vekter. Årh...kverrulanter Irriterer meg når folk er uvitne om hvordan de får six-pack så de tar 100 situps flere ganger om dagen. Hvorfor irriteres du av folk som tar sit-ups? Det er jo ikke en veldig provoserende aktivitet i seg selv. Eller bare gi dem tips hvis de vil ha sixpack, siden du har så peil? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du er ganske sterk om du tar tusen situps og en million repetisjoner med rosa vekter. Årh...kverrulanter Irriterer meg når folk er uvitne om hvordan de får six-pack så de tar 100 situps flere ganger om dagen. Hvorfor irriteres du av folk som tar sit-ups? Det er jo ikke en veldig provoserende aktivitet i seg selv. Eller bare gi dem tips hvis de vil ha sixpack, siden du har så peil? Ja det kan jeg godt Sier bare hva som irriterer meg. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Når noen stiller seg foran meg når jeg gjør knebøy, slik at de blokkerer speilet. Må se meg i speilet på knebøy for å sjekke dybde og posisjon forhold til stangen... Lenke til kommentar
Populært innlegg Jostein K. Skrevet 16. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Jeg hater når klærne mine revner når jeg flexer foran speilet. Endret 16. november 2010 av DandyVers 13 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg hater når klærne mine revner når jeg flexer foran speilet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg hater når klærne mine revner når jeg flexer foran speilet. Trodde det bare var jeg som hadde det problemet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 luft i magen + kneböy kan også väre irriterende 1 Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 luft i magen + kneböy kan også väre irriterende hoho, kjenner til den! :O Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Luft i magen + mageøvelser som reverse crunches eller når du skal holde deg lenge på planken synes jeg er enda værre Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Folk som har glemt å ta på deodorant og trener i singlet... no more to say Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Eldre menn,, 50+ som trener i singlet og korte løpeshorts som de brukte da de løp mosjonsløp for 25 år siden. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Folk som har glemt å ta på deodorant og trener i singlet... no more to say Var en invandrer på senteret i dag i singlet. Møtte han i garderoben før han skulle trene, og da spraya han seg no jævlig med en spraydeo så det nesten ikke gikk an å puste inni der etterpå Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Eldre menn,, 50+ som trener i singlet og korte løpeshorts som de brukte da de løp mosjonsløp for 25 år siden. Fattern på sitt beste! Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 haha. elsker å se på han som ikke har noen venner. Men henger med noen andre tapere, som kan stå og skryte av han når han tar benk osv. Han ene stod med fingeren neddi skoen til taper 1, så når han tok på skoen ville ikke hælen bøye seg. Så går han seff rundt og retter på alt og alle. Men pushups, og situps sliter han litt med. Fettprosenten er vel 3 sifra... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvis du elsker å se på ham, kan han vel ikke være så irriterende for deg? Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 den ble for vanskelig for deg? elsker å se på han, når han går rundt og trur. men du skjønte ikke det er irriterende når han går og retter på alt og alle? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Var en ganske feit person innom treningsenteret for å reklamere for proteinpulvermerket sitt for noen uker siden. Ikke iriterende, bare litt ironisk at dem sender ut slike over normalt overvektige personer for å reklamere for proteinpulver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå