Hestekølle Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, de sier det på "drittmåten" og i stedet for å gå bort å si fra så sitter de der, tar opp plass på aparatet og bruker mye tid på å prate om at vi bare kan dra til helvette dersom vi ikke har tenkt til å satse proft. Dessuten var det nedtrekk vi drev med da jeg overhørte det. Nesten sikker på at jeg gjorde den rett. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Irriterer meg mest over følgende ting: - "bolere" som skriker og grynter, som har en generelt aggressiv holdning og lager dårlig stemning i lokalet. Da snakker jeg ikke om store folk som løfter masse, men dem man faktisk mistenker for å ta anbole steroider. De bruker ofte singlet også, selv om det er forbudt de fleste steder. - Dårlig musikk, jævla fjortispop. - Det faktum at jeg ikke kan bruke singlet Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvorfor er singlet forbudt? Der jeg trener bruker kanskje 50% det. Ikke veldig hardcore altså. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det har vel mest med at folk svetter, og svette flyter litt friere med singlet enn med vanlig t-skjorte. Ikke det at jeg skjønner helt poenget, det er vel få overflater i et treningsstudio som faktisk er rene. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 De påstår det er pga. hygiene, men.. antar at på mainstreamsentre (som Spenst der jeg trener, er ikke lov med singlet) så vil de at mest mulig folk skal føle seg komfortable. Dvs. de vil ikke ha folk med store muskler gående rundt og vise dem frem sånn at andre føler seg underlegne etc etc. Ja, det er teit. Er du svett så spiller det veldig liten rolle om du har dekket til skuldrene dine. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Spurte en som jobbet der om det. Han sa at det var pga svette, og at det ble dårlig stemning når dem med litt større muskler begynte å gå med singlet. Også noe med at singleten ble mindre og mindre.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kan jo løses ved å la kvinner trene i singlet Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hadde faktisk tenkt å skrive "Ingen som bryr seg om jenter går i singlet" (fordi det er sant), men tenkte noen ville oppleve det som at jeg sa "Ingen jenter har muskler", så jeg droppet det. Dem som eventuelt blir sanksjonert er "bolerne"/menn generelt. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skjønner ikke hvorfor det skal være forbudt med singlet. Ja, noen har større muskler fordi de har trent lengre, burde da være masse motivasjon der? Dessuten er det mye diggere å gjøre øvelser som arnold-åress, pullups og nedtrekk med singlet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kan jo løses ved å la kvinner trene i singlet (.)(.) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen blir sikkert støtt av å se kløft også. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nesten mer morsomt enn irriterende: Fjortiser uten muskler og tynne armer som går rundt i singlet og ser ut som de har kaktus under arma 1 Lenke til kommentar
Mechanics Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Når folk glor vil jeg bare presse meg selv hardere for å vise at jeg kan løfte tungt og/eller flere rep. Gir meg mer respekt på treningsenteret Men så klart det kan være irriterende noen ganger også Men det som irriterer meg er folk som står å flekser for seg selv i speilet etter hver jævla set. Det er også irriterende når folk spørr: Jasså du trener i dag? herregud for et unødvendig spørsmål! Og noen ganger der hvor jeg trener hender det at folk setter seg ned og VENTER på noen som dem skal trene med. 1 gang hadde en fyr ventet i nesten 2 timer på en kjerring han skulle trene med.. Det synes jeg er unødvendig. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen blir sikkert støtt av å se kløft også. Vel... Faktisk ja... Med tanke på at det av og til er masse eldre damer der jeg trener Og noen ganger der hvor jeg trener hender det at folk setter seg ned og VENTER på noen som dem skal trene med. 1 gang hadde en fyr ventet i nesten 2 timer på en kjerring han skulle trene med.. Det synes jeg er unødvendig. Trege kvinnfolk... Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=dl0aIVc27iA Den irriterer meg til alle døgnets tider! 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 God tanke. Elendig reklame. Lenke til kommentar
displacement Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Den er helt forferdelig.. Nesten mer morsomt enn irriterende: Fjortiser uten muskler og tynne armer som går rundt i singlet og ser ut som de har kaktus under arma :!: Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Den er helt forferdelig.. Nesten mer morsomt enn irriterende: Fjortiser uten muskler og tynne armer som går rundt i singlet og ser ut som de har kaktus under arma :!: Kan aldri huske å ha sett slike. Har hørt mange historier om dem, men aldri sett dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jepp. Det er omtrent som disse damene som tar en million repetisjoner med rosa vekter fordi de er redd for å bli for store. Eller de som kun tar tusen situps for å få flat mage. Men det er vel lettere å disse en stereotype Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du er ganske sterk om du tar tusen situps og en million repetisjoner med rosa vekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå