AnaXyd Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Heisann! Plutselig merket jeg et problem med min eldre Adobe Photoshop CS4, at den hang seg når jeg skulle åpne filer. Dette gjelder alt fra bildefiler til .psd filer har jeg funnet ut. Prøvde å avinstallere CS4, og installerte CS5 istedet, men AKKURAT samma problemet dukket opp. Så da lurer jeg på hva det kan være? Funker plettfritt på min laptop ved siden av meg, installert på akkurat samme måte osv. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har du installert noen spesielle plugins, addons eller lignende i det siste? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Nei, jeg mener at jeg ikke har gjort noe slikt. Men trodde disse ble slettet når jeg avinstallerte? Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Er det en Windows pc? Sjekk Eventviewer om du har noen feilmeldinger som kan gi en pekepin. Har du prøvd å rulle tilbake til forrige system restore point? Endret 28. august 2010 av Blouberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå