Gå til innhold

PL. Manchester United vs West Ham - 28.08.2010


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valencia er uhyre sterk, god på hodet, flink til å takle, roligere enn Rafael, mister sjeldent ball, svært gode innlegg og ekstremt rask. Han hadde blitt en meget god back, både defensivt og offensivt. Se for dere Val og Nani på samme side... Oh my god dere.

 

Syntes du bør sende SAF en meld, Hyrlen.

Lenke til kommentar

Fart på høyrekanten da hvertfall :)

 

Men hva har vi da igjen på venstre? Tenker når bestefar går i graven...

 

 

Har jo nettopp handlet inn wonderkiden Bebe, duger i massevis det vettø.

 

Edit: Men hadde faktisk vært artig å sett Valencia på Hback og Nani som høyreving i en og samme kamp. Gjerne en Ligacup kamp.

 

 

Edit 2: Vet ikke om det er nevnt allerede, men i følge United.no vant Vidic 8/9 taklingsforsøk, mer enn resten av backrekka tilsammen. Scholes vant for øvrig alle sine fire taklingsforsøk. Ikke verst!

 

 

 

Edit 3: Dette var rett og slett pr0n.

jtlbmx.gif

"Appreciate them now folks as they won’t be around forever!"

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Vidic hadde syke taklinger hele kampen igjennom. Han slet når han kom mann mot mann i kroppen på Cole, men da var det bare å slenge seg ned og takle bort ball og ferdig med det. Fantastisk kamp av Vidic som nøytraliserte Cole som allerede var veldig alene på topp.

 

Valencia på back er faktisk en veldig god ide. Har faktisk troen på det. Spørsmålstegnet er bare defensiv posisjonering og smartness, men såpass seriøs som Valencia er(smiler han noen gang) så bør han kunne lære seg det også.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Vi har rafael og brown + en som er for gammel og en potet. Det er ikke spes mange. Og valencia er på høyt høyt nivå, ung, og lite skadet.

 

 

Låt meg sjå.

 

Høyre:Rafael, Brown, Neville, O'shea

Venstre:Evra, Fabio, O'shea, De Laet(hvis det passer seg)

 

Jeg synes vi er godt forspent på backplass.

Synes det er nok jeg. Er vel heller en playmaker og en nr.2 spiss som kan score 15/20 mål i sesongen vi mangler før vi er komplett. Uansett kommer Valencias ferdigheter bra med på vingen. En mer teknisk utgave av park. Når jeg leser den siste setningen så tenker jeg:Faen, vi har en drømmetype av en spiller... :p

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Jeg synes vi er godt forspent på backplass.

Synes det er nok jeg. Er vel heller en playmaker og en nr.2 spiss som kan score 15/20 mål i sesongen vi mangler før vi er komplett.

 

Du misforstår. Det er ikke dette som er problemet. Saken er ikke mangel på backer, men at Valencia og Nani begge to er for gode til å sitte på benken. Hvordan løse det? Jo, omskolere sterke, raske, ballvinnende Valencia til back og dermed løse 2 knuter i samme sving.

 

Maefteda slo meg.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...