Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hadde ikke Nani gått på det løpet, tatt ballen ned som han gjorde så hadde aldri sjansen vært snakket om. Så det er så langt fra altfor dårlig som det kan komme. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Det er herlig å se at de gamle fortsatt er eldst. Scholes fortsetter i samme stil som i de første kampene. Giggs gjør også en svært god førsteomgang. Ellers har Nani vært livlig, det skorter litt på utførelsen til tider, men det kommer. Berbatov har også mange positive involveringer i dag. Kunne fort hatt noen assists. Spesielt den hæl-volleyen var helt rå. Endret 28. august 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Scholes er faen meg syk i trynet. Syk. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Fantastisk løp og nedtak, men Nani har det med å gjøre ting som kan gjøres enkelt altfor vanskelig, hadde ikke vært noe problem for han å touche den ned i høyre/venstre hjørne for Green der... Endret 28. august 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 fikk ikke sett de 20 først minuttene, skjedde det noe da? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Bra typisk... Johnny Specs at it again. Hvordan han kom inn på Man Utd er for meg en gåte. Særiøst den dårligste spilleren i PL. Jeg sa det før kampen. Verste er at vi spiller en bra kamp og ikke lar dere komme til så mye heller. Vi tør å holde ball, Cole gir Vidic litt kroppsdueller å stri med, mens Dyer spiller som om det skulle vært for 10 år siden. Men som vanlig, Giggs fantastisk mot West Ham, Spector runddriblet og setter inn en forferdelig takling når Parker har kontroll. Straffe og 1-0. Søren at Green ikke var litt kaldere der, tror han hadde reddet. Jævlig synd egentlig, for han har hatt en veldig god match. Med fuck-face Capello på tribunen. Ingen tvil om at Hart bør stå for England, men Greeno er for meg "Englands number one!" Håper vi står løpet ut og gjør en god match hvertfall, kanskje med et lite mål fra Cole i tillegg. Begynner å bli slitne så tviler litt, men med Barrera inn og Parker og Noble som fortsetter å jobbe utrettelig, kan dette bli bra. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Fornøyd. Vansklig å være noe annet med pølse øl og kamp men. Syns West Ham har vært veldig gode på midten. Scholes er fucking insane. Machine. Boner på alle pasningene hans. Giggs og Nani tok seg opp fra 20 og ut også. OShea har vært krise denne sesongen. Berba virker frisk som ofte ellers i år. Deliveryen til Nani var deilig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Herlig av Rooney, og HEEERLIG av Rooney! Nei faen, andre skulle være Nani, haha, tror jeg digger Rooney litt for mye. Endret 28. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 FYTTI HELVETTE FOR ET MÅL Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Maefteda: Satser på en Parker thunderbolt fra helvete i andre omgang. Elsker å se den mannen score (hint avataren din) for feringene hans er pure power. Lurer på hvor lenge Scholes kan fortsette om han ikke får noen alvorlige skader. Glad jeg har han på fantasy i hvertfall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nani!!!!!!!!!!!!!! Hold kjeft tapere!!!!!! Ja, eg kom nett fra middag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Svarte. Den stikkeren fra Nani til Berbatov skulle vært litt hardere. Da hadde den vært syk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Nå vil eg se Hernandez på banen! Pokker til liten aktivitet her i dag? Må jo begynne som Step_up eg nå.... Endret 28. august 2010 av Jotun Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Fornøyd. Vansklig å være noe annet med pølse øl og kamp men. Frekk kombinasjon. Wiener med lompe og Bergbys-sennep håper jeg..? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Uff, skulle øsnke Berba ikke alltid fikk lyst å flikke den på første hele tiden. Tar han et touch der så kan han plutselig sette opp Rooney etter Rooney løper "forbi" forsvaret siden han kommer til å gjøre det pga farten/styrken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nå skal du plutselig begynne å ta sånne baller rett på Green??? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Aaah, nesten det Scholes Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nå vil eg se Hernandez på banen! 2nd that, av de 25 min jeg har fått sett av kampen har berba vært rævva... ikke sett så mye av rooney heller, men han har da assist + straffemålet... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Uff, skulle øsnke Berba ikke alltid fikk lyst å flikke den på første hele tiden. Tar han et touch der så kan han plutselig sette opp Rooney etter Rooney løper "forbi" forsvaret siden han kommer til å gjøre det pga farten/styrken. Veldig enig. Kan godt variere litt når han ser at Rooney ikke er langt nok framme i løpet... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hva faen var det Nani? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå