Chicharito Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg ser helst at Smalling starter i stedet for Evans, etter den dårlig forestillingen hans forige kamp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Smalling skal og må starte ja. Tror dette blir en grei seier ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 For en med 10 ord i snitt per innlegg, så klarer du deg vel akkurat, Jotun You naughty naughty boy! Har ikke tid til å legge meg på så mye mer enn 10 ord i snitt. Er en travel mann! Forøvrig: Hvis eg quoter lange innlegg så stiger jo snittet! Goooood idea! Kan forresten ikke takke Maefteda nok for 100% av WestHam-infoen her på siden. Oh you! Som sagt har jeg nesten ikke tro på noe annet enn Man Utd seier her, men det er likevel verdt å merke seg at før Man Utd nå har fått 5 på rad mot West Ham, vant faktisk West Ham 3 ganger på rad i serien over Man Utd. West Ham har også gitt litt mer motstand i starten av PL enn det har sett ut som. Selv om vi ble regelrett overkjørt av Aston Villa, skapte vi 2-3 ganske store sjanser som godt kunne blitt mål, mens tapet mot Bolton var ran på høylys dag med bare en veldig god Jaaskelainen som sikret Bolton seieren. Nå er Man Utd et par klasser over disse lagene i tillegg, så det kreves en god dag fra West Ham og en ditto dårlig dag fra Man Utd om det skal bli noen poeng her for "The Hammers". Kampen på Upton Park i 08/09 var det faktisk vi som hadde nogenlunde kontroll på, helt til Ryan Giggs dro av et par tre spillere og satte ballen i mål til 0-1. Ellers har det bare vært cruising-seiere til Man Utd med blant annet Berbatovs finte som høydepunkt. West Ham sliter med å sette sjansene og har et håpløst forsvar, ellers er laget egentlig ganske sterkt. Man to Watch på West Ham er Pablo Barrera som har sett frisk ut i seriestarten og som løp ifra og rundt Evra for så å falle(lett) og skaffe straffe i VM mot Frankrike. Slenger på en video fra dette, med Chicharito-mål i tillegg. Flott video! Hater 1830-kamper på lørdager. Går og gruer/gleder meg hele dagen. Jaja, har troa på seier i morgen. Kan ikke se at vi snubler hjemme mot West Ham. Vil ha følgende lag: VDS Rafael Vidic Evans Oshea Valencia Carrick Fletcher Nani Rooney Owen Begrunnelse: - Rafael bør få spille i slike kamper, Evra bør hviles litt oftere. Får vi en skade på Evra er vi buttfucked. - Carrick bør få starte, han spilte godt mot Chelsea. - Nani og Valencia på kantene, bør satse såpass offensivt hjemme mot West Ham. - Ronney er selvskreven. Owen bør få starte noen kamper hvis vi skal ha noe som helst håp om å få lurt frem en viss kampform. Ellers er det lenge siden jeg har hørt noe fra godeste Wesley Brown, er han skadet eller noe? Det er verre med 1700 kampene på søndagen. Er Rooney 100% restituert fra "magesjauen"? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Satse på reprise av den her da http://www.youtube.com/watch?v=xxJ9wdXXbwY Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Herlig førstepost, jeg gadd lese hele faktisk. Dagen i dag må gi 3 poeng. West Ham på OT skal være faste 3 poeng, det er farlig å si det. Men sier man det ikke kan vi glemme gullet. Slike kamper skal vinnes, ellers kan vi faxe Brua vår overgivelse først som sist. Det er selvfølgelig rom for blundere, men ikke mange. Ellers når det kommer til lagoppstillingen vil jeg ikke se Park i nærheten av de første 11. At han starter mot Fulham er helt intetsigende siden vi skal ha possesion 2/3 av kampen mot et slikt lag, det kan vi ikke inneha med han på banen i 442. Han passer i kamper der han og Fletcher kan jage ankler som ville hunder, i tillegg er han brukelig i 442. Idag er en Nani og Valencia dag, Valencia har spesielt noe å bevise i starten av denne sesongen. Det har vært grått og elendig fra den siden hittil. En annen som burde benkes eller skjerpe seg betraktelig er O'shea. Greit at han er verdens beste potet, likevel har det faen vært mye rart fra han i starten. Så har vi vår kjære Chiarito, denne kampen tror jeg nok passer han mye bedre enn Fulham. Samme gjelder Forsåvidt Berba også, selv om han absolutt hadde plass nok mot Fulham. Det som trygger meg på seier er uansett midtforsvaret, med unntak av blunderen mot Hangeland har Vidic og Evans vært relativt nært stål med tanke på at vi enda er i startgropa. Hyrlen Out. Come on u reds! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det som trygger meg på seier er uansett midtforsvaret, med unntak av blunderen mot Hangeland har Vidic og Evans vært relativt nært stål med tanke på at vi enda er i startgropa. Oioioi.... Vet ikke om eg er litt enig her en gang. Fulham kampen bestod av flere dårlige involveringer enn Hangeland.... Men hvis du mente Hangeland og co så er eg enig Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det som trygger meg på seier er uansett midtforsvaret, med unntak av blunderen mot Hangeland har Vidic og Evans vært relativt nært stål med tanke på at vi enda er i startgropa. Oioioi.... Vet ikke om eg er litt enig her en gang. Fulham kampen bestod av flere dårlige involveringer enn Hangeland.... Men hvis du mente Hangeland og co så er eg enig Ja du har rett, jeg skrev dette litt i morgenrushet. Det er likevel ikke så ille at jeg føler særlig frykt. De slet mot Zamora, men den mannen er skrekkelig undervurdert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Evans slet hvertfall, noe som førte til at forsvaret, Vidic inkludert, slet skikkelig til tider. Men Zamora var veldig god og... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Evans slet hvertfall, noe som førte til at forsvaret, Vidic inkludert, slet skikkelig til tider. Men Zamora var veldig god og... Vel Evans hadde O'shea på sin side, det forklarer litt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nei? Motsatt vel, Evans var vel ved Evra sin side? Var hvertfall på høgrekant Zamora kom gjennom hele andre omgang. (Såg ikke første) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nei? Motsatt vel, Evans var vel ved Evra sin side? Var hvertfall på høgrekant Zamora kom gjennom hele andre omgang. (Såg ikke første) Det var hvertfall O'shea og Evans i kompaniskap flere ganger. Men jeg kan egentlig ikke si så mye jeg heller, jeg var full på three lions for første gang. Btw overrated. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hehehe... Dårlig var det hvertfall til tider Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg tror ikke vi kan legge skylden på andre enn Evans for hans prestasjoner mot Fulham. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Tre poeng er alt som gjelder i dag. Håper også på litt effektivitet. 70 min til kampstart. Rekker en tur på gymmet da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 #mufc line up: VDS; O'Shea, Vidic, Evans, Evra; Nani, Scholes, Fletcher, Giggs; Rooney, Berbatov Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 BenHibbs #mufc: Vds, O'Shea, Vidic, Evans, Evra, Nani, Scholes, Fletch, Giggs, Rooney, Berba. Sbs: K'zak Smalling Owen Carrick Rafael Valencia Chicha Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 #mufc subs: Owen, Smalling, Chicha, Carrick, Rafael, Valencia, PIG. Der Valencia fortjent sitter, selv om jeg gjerne skulle sett at han fikk matching. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Valencia på benken. Syns det er pussig altså. Det skal bli gøy å se Nani på høyre da, der han hører hjemme. At Evans starter er soleklart selv om ha hadde en dårlig kamp forrige søndag. Må finne frem mat, øl og drakt nå. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Liker at Nani spiller på høyre. Ikke fornøyd med at Evans får starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå