Old Game Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 18.15 eller 18.30, jeg husker ikke helt. Diskuter. 6 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Herlig førsteinnlegg. Kan ikke forestille meg hvor lang tid det faktisk tok å lage den, kudos. Når det gjelder kampen, alt annet enn tre poeng er ikke godt nok. Tror på noe slikt: VDS O'Shea - Vidic - Evans - Evra Nani - Fletcher - Carrick - Giggs Rooney - Berbatov Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Gleder meg veldig til kamp, men jeg vil virkelig se Nani fra start i morgen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Hvorfor ikke Valencia? Han rundjulte oss ifjor hvertfall, sammen med Rooney. Frykter stortap her igjen, troen på noe som helst er nesten lik null. Synd at Obinna ikke er klarert til denne matchen og at Hitz fortsatt er skadet. Ellers stiller vi nok ganske skadefritt. Tipper på: Green Reid-Upson-Da Costa-Ilunga Parker-Noble-Dyer Piquionne-Cole-Barrera Kan vi ikke si uavgjort her, så slår vi Chelsea hjemme neste... Deal? Endret 27. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fyren var relativ anonym mot Fulham sist. Når jeg tenker meg om, hadde ikke skadet om Smalling får starte sammen med Vidic i midtforsvaret. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Valencia har ikke fått de beste spillerommene hittil i sesongen. Jose Enrique gjorde en god jobb for Newcastle, mens Fulham lot ikke vingene få mye plass. Vanligvis er jeg pro-Nani, men akkurat mot West Ham tror jeg Valencia får mye plass å boltre seg i grunnet vårt forferdelige forsvar. Promo VdS: - Vi er for avhengige av Rooney Endret 27. august 2010 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Likte mye bedre før i tiden når man kunne skrive "mine innlegg" istedet for noe annet svada for å kunne følge tråden i mine innlegg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hater 1830-kamper på lørdager. Går og gruer/gleder meg hele dagen. Jaja, har troa på seier i morgen. Kan ikke se at vi snubler hjemme mot West Ham. Vil ha følgende lag: VDS Rafael Vidic Evans Oshea Valencia Carrick Fletcher Nani Rooney Owen Begrunnelse: - Rafael bør få spille i slike kamper, Evra bør hviles litt oftere. Får vi en skade på Evra er vi buttfucked. - Carrick bør få starte, han spilte godt mot Chelsea. - Nani og Valencia på kantene, bør satse såpass offensivt hjemme mot West Ham. - Ronney er selvskreven. Owen bør få starte noen kamper hvis vi skal ha noe som helst håp om å få lurt frem en viss kampform. Ellers er det lenge siden jeg har hørt noe fra godeste Wesley Brown, er han skadet eller noe? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) For en med 10 ord i snitt per innlegg, så klarer du deg vel akkurat, Jotun Jeg gidder ikke late som at jeg bryr meg om jinx engang. Dette blir knus. West Ham hjemme skal være en dans. Gjerne på roser eventuelt vals, type dampvei. Kan forresten ikke takke Maefteda nok for 100% av WestHam-infoen her på siden. Til alle som ikke har fått med seg (eventuelt ikke leser united.no) så er det en ålreit artikkel der også om førsteposten her ikke ga dere nok. Preview United - West Ham. Et par artige milepæler der og. Det er 18.30 forresten, Game. Tipper dette laget. VDS O'Shea - Vidic - Evans - Evra Valencia - Carrick - Scholes - Giggs Rooney - Berbatov Endret 27. august 2010 av niko. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Likte mye bedre før i tiden når man kunne skrive "mine innlegg" istedet for noe annet svada for å kunne følge tråden i mine innlegg. Enig. Blir nok forresten min første United kamp på pub i morgen, bare så synd at jeg ikke kan ta meg en pils Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Herlig med kamp igjen! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Alt annet enn seier og vi kan sitte og heie på et lag som skal kjempe om 2-3. plassering i PL. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Enig med folket, her skal det vinnes. Men det kan fort bli en sliteseier fordet.. Samtidig, vi har vunnet de 5 siste oppgjørene mot West Ham. Godt tak på de rett og slett. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Denne er så bankers at jeg setter penger på oss med 0-2-handicap. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kan forresten ikke takke Maefteda nok for 100% av WestHam-infoen her på siden. Oh you! Som sagt har jeg nesten ikke tro på noe annet enn Man Utd seier her, men det er likevel verdt å merke seg at før Man Utd nå har fått 5 på rad mot West Ham, vant faktisk West Ham 3 ganger på rad i serien over Man Utd. West Ham har også gitt litt mer motstand i starten av PL enn det har sett ut som. Selv om vi ble regelrett overkjørt av Aston Villa, skapte vi 2-3 ganske store sjanser som godt kunne blitt mål, mens tapet mot Bolton var ran på høylys dag med bare en veldig god Jaaskelainen som sikret Bolton seieren. Nå er Man Utd et par klasser over disse lagene i tillegg, så det kreves en god dag fra West Ham og en ditto dårlig dag fra Man Utd om det skal bli noen poeng her for "The Hammers". Kampen på Upton Park i 08/09 var det faktisk vi som hadde nogenlunde kontroll på, helt til Ryan Giggs dro av et par tre spillere og satte ballen i mål til 0-1. Ellers har det bare vært cruising-seiere til Man Utd med blant annet Berbatovs finte som høydepunkt. West Ham sliter med å sette sjansene og har et håpløst forsvar, ellers er laget egentlig ganske sterkt. Man to Watch på West Ham er Pablo Barrera som har sett frisk ut i seriestarten og som løp ifra og rundt Evra for så å falle(lett) og skaffe straffe i VM mot Frankrike. Slenger på en video fra dette, med Chicharito-mål i tillegg. http://www.youtube.com/watch?v=9nORfRhbMq8&feature=related Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Sick første post! håper på: VDS O'Shea - Vidic - Evans - Evra Valencia - Fletcher - Scholes - Giggs Rooney - Berbatov Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Selvfølgelig vinner dere. (mine innlegg...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå