villyjo8 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 han legger an på meg på pm altså . I MEAN OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG jg ekke gay gaysurfer86 . like it totaly bummer and stuff OMG OMG OMG OMFG. JEG EKKE GHEYYYYY Lenke til kommentar
propel Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 denail is the frist sign... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Huff. Siden det ikke er noen moderatorer oppe for øyeblikket vil det ta litt tid før denne tråden blir stengt/slettet. Jaja... Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Noen har bare ikke skjønt det Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 La meg få sitere retningslinjene. Ved å svare på spam-tråder, vil du bli regnet som medvirkende til spam, og en midlertidig utestengelse kan bli tatt i bruk. Går utifra at dette var siste innlegg i denne tråden fra seriøse brukere. Det er ikke noe poeng å holde liv i tråden, så det er ikke noe vits å legge igjen småkommentarer eller flame trådstarter. La tråden dø. Yummy har fått beskjed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg