Raul07 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hei, kjøpte meg en Alienware. Nå kommer det plutselig opp der nede med ladingsikonet i parantes (Koblet til, lader ikke). Hva betyr dette? Er det allerede noe feil Lenke til kommentar
darket Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Antar at batteriet ditt ikke blir ladet for å spare det. Altså, at hvis det er fullt, vil laderen ikke lade videre. Får du meldingen når batteriet helt tydelig trenger en oppladning, da har du nok noe feil. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Det er jo 39% igjen bare, men det går verken opp eller ned, står bare at lader er koblet til men lader ikke.... Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 nei da er det nok større problemer inn i bildet. kan være at du har fått et defekt hovedkort. jaja, der har du vel ailienware i et nøtteskall. får vel kontakte dell og høre med de om hva du skal gjøre:) Lenke til kommentar
darket Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 DELL har hatt litt problemer med enkelte ladere også, slik at de kun klarer å gi nok powar til å holde pcen oppe å gå.. ring dell support! de er flinke Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Nå fikk eg plutselig opp at Laderen ikke er et Dell produkt... Helvete altså. Ventet i en måned på denne Pcen, så blir den ødelagt etter 1 jævla uke. Enda en ny måned uten Pc... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Eg var inne på Dell support. Var noe ed at man trykker på FN+F2 så ble batteri deaktivert... Men endretd det til lading men begynner forsatt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå