TheMoe Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hei! Er alene hjemme mens typen er på andre siden av landet, og plutselig begynte tv-en å ryke på toppen. Jeg friket ut og skrudde av tv-en, men det fortsatte å ryke. Først da jeg kuttet strømmen sluttet det. Det lukter ikke egentlig svidd på toppen der, men jeg kjenner at det er varmt. Lukter kanskje bittelitt svidd plastikk, men det kan være hodet mitt som lurer meg? Jeg vet dessverre ikke hvilken type tv det er, ettersom typen min kjøpe den brukt av en kompis. Dersom tv-en er ødelagt tror jeg derfor ikke det er noen garanti for oss på den, ettersom jeg vet at kompisen hadde hatt den en liten stund før vi overtok den. Det er en Samsung HD-ready flatskjerm, på baksiden står det Model LE40M71B (antar dette kan være typen tv..), Version SPO1 og Type No. MO40EO. Er det noen som kjenner til dette som et problem med denne tv-en, alternativ om det faktisk er noe feil med tv-en eller det bare er støv e.l. som har tatt fyr? Det var, som sagt, varmt når jeg holdt hånda over tv-en, men det er jo normalt å utvikle varme når man bruker strøm. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 det skal IKKE ryke av en tv. få tak i kompisen dere kjøpte den av, og finn ut datoen og hvor han kjøpte tv'n. er 5 års reklemasjon på tv'n. Lenke til kommentar
TheMoe Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Huff.. Får sjekke om han har noe info å komme med i det hele tatt. Han har litt for mye penger til å bry seg om garantier, han kjøper bare nytt om noe blir ødelagt. Jeg lever i håpet om at han finner noe! Tusen takk for raskt svar! Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 TVen er 4-4,5 år gammel, alt etter hvor sent/tidlig den ble kjøpt etter at den kom på markedet. TVen skal uansett ikke være så gammel at reklamasjonsretten er gått ut. Finn ut hvor den er kjøpt, og lever den inn på reklamasjon. TVen skal absolutt ikke lage røyk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå