Gjest Dreaming Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har nettop begynt på en ny skole, og uheldigvis er det ca. 70% av elevene der som røyker. Jeg har overhodet ikke noe problem å holde meg unna røyk og snus, men det er jeg er litt engstelig for er all den passive røykingen jeg blir utsatt for i friminuttene. Jeg har lest en del steder at det er nærmest like skadelig å stå ved siden av en røyker som om du skulle ha røykt sigaretten selv, stemmer dette? Og så lurer jeg på om det er noen tips for hva jeg kan gjøre for å unngå å få så mye røyk i meg, når jeg står ute å prater. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hva med å ikke stå ute med røykerene? Om du skal henge med folk som røyker må du nesten tåle at du får litt røyk i deg, bare pass på å still deg sånn at røyken blåser bort fra deg, så får du i deg minimalt. Evt gassmaske, munnbind osv, men jeg regner med at det er uaktuellt. Lenke til kommentar
Gjest Dreaming Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 I og med at nesten alle mine kamerater røyker, blir det vanskelig å holde seg unna. Prøver å holde litt pusten innimellom, å snu meg for å trekke luft. Men hvor skadelig er egentlig passiv røyking? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) I og med at nesten alle mine kamerater røyker, blir det vanskelig å holde seg unna. Prøver å holde litt pusten innimellom, å snu meg for å trekke luft. Men hvor skadelig er egentlig passiv røyking? Sjekk her: Hvor skadelig er passiv røyking? Endret 27. august 2010 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå