Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer for fort + ventetid for operasjon for trang forhud

Gjest falorre

Anbefalte innlegg

Gjest falorre

Bonjour, diskusjon.no. Har noen spørsmål. Føl dere frie til å bare svare på ett eller hva enn dere har peil på!

Yepp, jeg kommer for fort. Les VELDIG fort. Har forsåvidt hatt sex, men var så vidt vi rakk det. Så ille er det. Har starta med sånne øvelser man skal gjøre for å holde fast lengre, men hittil har det vært MINIMAL forskjell når jeg runker, og har ikke mulighet for sex lengre, så det får jeg ikke sjekka.

Så til dere som har hatt problemer med det før, hvor lang tid tok det før det var mulig å holde på i ihvertfall en 10-15 min i senga? Er poenget at man skal være on the brink of coming, men klare å stoppe det fra å skje i lang tid, eller at man bare ikke når det punktet at man faktisk MÅ holde fast før det har gått en stund? Hører jo om folk som holder på konstant i en 40 minutter, og skjønner ikke hvordan det er mulig en gang...

Og, jeg har trang forhud. VELDIG. Har bare hatt forhuden helt nede en gang da jeg hadde sex uten kondom, og da var det nesten problematisk å få den OPP igjen. Småproblematisk å få på kondomer da jeg er ganske velutrusta, så jeg tenkte det greieste var å stikke til fastlegen og få henvisning til kirurg.

Det jeg da lurer på er: om noen nylig har gjort det samme, hvor lenge måtte dere vente i kø? Har hørt folk i 9 måneders kø før, og håper det er litt forbedring på akkurat det... Also, vil helst bare settes i kø til kirurg, ikke gå på kortisonkrem når jeg ikke får forhuden en fjerdedel tilbake til vanlig en gang. Ingen sjans selv når den er slapp, liksom. Er det noen vei å gå utenom fastlegen? Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Opprett ny...