Gå til innhold

PS3/PC spillhjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I see much fail in this Topic.

Men seriøst, ikke rush nå så veldig gjennom postene dine, er jo nesten gresk.

OT:

BC2 er et vidunderlig digg spill, du blir altfor fort lei av KZ2.

BC2 ble jeg lei av bare med å spille demoen. Skikkelig generisk, rett og slett.

Huh? Er jo et genialt spill. Ikke bare får du god action, men også humor, om du lytter til samtalene mellom teamet ditt.

Lenke til kommentar

Singularity har det lille ekstra med den tidsgreia. Wolfenstein har det lille ekstra med den andre dimensjonen. Half-life har det lille ektra i historien. Half-life 2 har det lille ekstra i Alyx, og så videre. Men i bunn og grunn er de samme spill med noen små forskjeller.

BC2 går lengre enn det. Det er bare et krigs-FPS og gjør fint lite ingen andre har gjort før det.

Lenke til kommentar

Singularity har det lille ekstra med den tidsgreia. Wolfenstein har det lille ekstra med den andre dimensjonen. Half-life har det lille ektra i historien. Half-life 2 har det lille ekstra i Alyx, og så videre. Men i bunn og grunn er de samme spill med noen små forskjeller.

BC2 går lengre enn det. Det er bare et krigs-FPS og gjør fint lite ingen andre har gjort før det.

Vel, ditt tap. Ikke mitt. Ikke lik spillet, greit. Jeg elsker det.

Halo er også bare ett skytespill .. spilte Reach 1 time idag, alt jeg gjorde var å kjøre en bil-ting, skyte aliens, og trykke X på noen ting. Ikke mer.

Mass Effect er bare et skytespill med noe rollespill-tull i.. du skyter, får poeng, og får nye ting. Reiser også til planeter som er oppdrag. Ikke mye spesiellt..

Spill er igrunn bare fargede pixler og lyd.. ikke mye annet.

Lenke til kommentar

Har nå kjøpt BC2 og syntes det er et kjempeflott spill, og syntes et spil er mer enn pixler og lyd.

Har prøvd Halo, syntes det er kjipt -.-

Liker begge jeg. Gadd riktignok aldri å fullføre Halo: Combat Evolved men.. holder på med Halo: Reach nå..

Men er to veldig forskjellige spill, enda pixler og lyd.

Lenke til kommentar

Vel, ditt tap. Ikke mitt. Ikke lik spillet, greit. Jeg elsker det.

Halo er også bare ett skytespill .. spilte Reach 1 time idag, alt jeg gjorde var å kjøre en bil-ting, skyte aliens, og trykke X på noen ting. Ikke mer.

Mass Effect er bare et skytespill med noe rollespill-tull i.. du skyter, får poeng, og får nye ting. Reiser også til planeter som er oppdrag. Ikke mye spesiellt..

Spill er igrunn bare fargede pixler og lyd.. ikke mye annet.

Pft, Halo er ikke bare et skytespill. Det er også et RTS. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...