Gå til innhold

PS3/PC spillhjelp!

Anbefalte innlegg

Emnet sier vel litt, men er på jakt etter et ps3/pc spill som er bra, ikke mw2 elr cod 5 har de 2 til ps3, og mw2 til pc og.

Kommer ny cod i november men kan ikke vente så lenge, er lei av alle spille jeg har :S

Så kunne noen være så snill å gi meg noen gode spilltips? Da mener jeg helst skytespill :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Battlefield: Bad Company 2 er vel det FPS-spillet som har fått mest skryt så langt i år. Mange foretrekker visst det fremfor MW2, men jeg personlig har ikke kjøpt spillet ennå, så jeg kan ikke si mer enn det. :)

Lenke til kommentar

Bad Company 2 får du billig til pc på play.com

Har bestilt det derfra selv og venter enda på spillet. Det er det eneste som er dumt, er litt varierende leveringstid fra play.com, noen ganger får jeg spillet innen 3 dager andre ganger nesten 2 uker.

Og du får killzone 2 til ps3 på elkjøp til 99kr, har ikke spilt det så mye, men virker som et greit spill..

Lenke til kommentar

Kan man kjøre helikopter/tanks/firhjuling osv. på Medal of Honor som snart kommer? :D og går vel ikke ann å ødlegge bygninger der? for det hadde vært et pluss ass :p

Har lasta ned og innstalert BFBC 2 demo'n til ps3, men funker ikke (er bare multiplayer demo), når jeg trykker på ''play now'' så er det ''connecting...'' i 15sek deretter så kommer alltid samme mld opp: ''Failed to connect EA online'', noen forslag til hva jeg skal gjøre? Har prøvd detta i en time nå, men funker ikke og JA er pålogget på ps3 network og har prøvd å ta ut cden som var i fra før.. :(

Lenke til kommentar

Veit at killzone er ekstremt billig, derfor jeg lurte på og killzone spilla er noe bra'e :p

Og er en minus med den siden du linker til, får ikke lov av foreldra mine til å bestille ting fra utenlandske nettsider :(

Foreldrene dine har ikke peiling. Play svikter aldri.

sant nok, men stikker til senteret i morra å kjøper spillet til ps3 :w00t:

Lenke til kommentar

Hvis du ikke får lov til å handle fra utenlandske nettsider er du vel strengt tatt for liten til å spille de der uansett. :p

Elkjøp bryr seg kanskje ikke om aldersgrenser når de selger sånt?

Aldergrenser er oppskrytt. Jo tidligere man lærer seg å beskytte menneskeheten mot diverse invasjoner fra rommet, jo bedre.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke får lov til å handle fra utenlandske nettsider er du vel strengt tatt for liten til å spille de der uansett. :p

Elkjøp bryr seg kanskje ikke om aldersgrenser når de selger sånt?

Aldergrenser er oppskrytt. Jo tidligere man lærer seg å beskytte menneskeheten mot diverse invasjoner fra rommet, jo bedre.

Invasjoner fra rommet faktisk, jaja, noen som har spilt litt for lenge :tease:

Aldergrenser er oppskrytt, ja! Ble forbanna da jeg ikke fikk lov til å kjøpe et 16-årsspill i en butikk, så gjikk til en annen istedet, man mister jo bare kunder på sånt :p

Men sytens da ikke jeg er for liten til å skyte av zombier armer osv. spill med 16+ elr 18+ er bra, ikke med 3+ elr 12+ :p

Er vist noen som mener at ungdommer ikke skal lære å forsvare seg, å kunne banke opp folk hvis nødvendig? :D

Endret av jaricho
Lenke til kommentar

Hva så? Kritikerene er ikke en fasit over hva som er bra. Jeg kjøper spill jeg liker, ikke spill andre liker. ;)

Gjelder forsåvidt meg også, men når man ser i overkant mange 4/10 blir man litt skeptisk. Naughty Bear interesserte meg aldri utgangspunktet, men jeg tviler ikke på at det er mulig å ha det gøy med det.

Selv storkoser jeg med Shank for tiden, som mottok relativt blandet kritikk. Viste seg at 1up, som ga spillet full pott, hadde rett denne gangen.

Lenke til kommentar

Call of Duty 4

Killzone 2

Resistance

Resistance 2

Haze

Blacksite Area 51

Half Life 2

BioShock

F.E.A.R. 2 Project Origin

Far Cry 2

Battlefield: Bad Company

Battlefield: Bad Company 2

Call of Duty 3

Brothers In Arms: Hell's Highway

Medal of Honor Airborne

Sikkert en del du har spilt før, men bare lista opp flere av de jeg fant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...