confusus Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 hey jeg har 2 air link router hoved router er air link 2954 og den jeg vil ha i AP er air link 59300 har lest litt og leitet litt osv, men kan ikke skjønne en dritt.. og for det ikke til noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Må nesten forklare litt mer detaljert hva du vil gjøre Lenke til kommentar
confusus Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 den ene air link 2954 er hove router her i huset, jeg bor i en leilighet under, men signal er svært dårlig så jeg vil at den ska sende videre signalet til den andre air link roueren 59300 Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det beste hadde vært om du hadde hatt kabel mellom routerene. Mindre forstyrrelser. Kabel fra hovedrouter til den du skal ha, så setter du opp din som en helt vanlig router. Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Glemte å nevne at du også bør sette opp det trådløse slik at signalene fra begge AP ikke kræsjer. På forsjellige kanaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå