Sliver Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Altså, kan jeg bruke min gamle Playstation 1 pistol og gamepad på Playstation 2? Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 det burde da det, PS spillene funker så hvorfor ikke kontrollene.. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Det gjør de. Har 1 PSX-kontroller og 1 PS2-kontroller på min PS2. De er etter hva jeg kan se helt like (med unntak av fargen selvfølgelig.) Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Dual shock 2 har da den funksjon der hardere du trykker jo mer gasser du på i bilspill. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 En bivirkning av at knappene på PSX-kontroller er digitale er at i spill som f.eks. DOA2, Tekken Tag(tror jeg) osv. knuser du lett motstanderen. Jeg ble helt frustrert da jeg spilte DOA2 mot noen som satt med PSX-kontroller inntil jeg fant ut at de sparket og slo med maks kraft hele tiden. Så tips: Skal du spille i turnering der du kan ha med egen kontroller, ta med f.eks arcade-kontrolleren til PSX som gutta fra Spiderman i Oslo gjør... ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå