Gormers Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Våkna med støl nakke og puta på golvet i dag. Dette ble verre utover dagen, og jeg har prøvd noen strekkøvelser, en varm dusj, og 1 times søvn, uten forbedring. Etter å ha sovet kom jeg meg faktisk nesten ikke opp av senga. Jeg må ha hodet i vinkel hele tiden nå, og en god del bevegelser gir en smerte som varer opptil et par sekunder etter at jeg har beveget nakken/høyrearmen tilbake til forrige posisjon osv... Er det noen som har noen spesielle råd? Få noen til å kjøpe smertestillende? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) tigerbalsam. sånn pute med sand/steiner i som du varmer i micro/stekeovn. edit: paracet er betennelses dempende. Endret 27. august 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 ok, får vel noen til å kjøpe smertestiller da. takk Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Du kan jo få noen til å massere deg da. Det kan gjøre underverker. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Gidder ikke spørre hybelkompisen om det, har selv prøvd tidligere i dag men det hjalp liksom bare midlertidig. For håpe paraceten hjelper. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 evt ta et håndkle med veldig varmt vann og legg det rundt nakken. bare pass på at håndkleet ikke krymper Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Har gått på smertestillende til og fra et par dager, stivheten er nesten borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå