him026 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hei, jeg har mottatt en stasjonær alt-i-ett pc fra Multicom med Windows 7. Plutselig etter to dagers forsiktig bruk skjer følgende: Lydvolumet stod plutselig innstillt til 0. Da jeg prøvde å dra spaken opp, skled den bare ned igjen. Sjekker innstillinger for lyd, alt ser fint ut. Lyddrivere står at de fungerer som de skal (Realtek). Men når jeg prøver å endre nivå, sklir den automatisk tilbake til 0. I det jeg drar spaken opp, får jeg lyd. Men den forsvinner altså, når spaken automatisk renner tilbake til nivå 0.... Har lastet ned lyddriverene fra Realtek hjemmeside og innstallert på ny uten effekt. Har reinnstallert/formattert maskinen tilbake til fabrikkinnstillingene med den recovery-partisjonen Multicom har laget. Også det uten at problemet er løst. Noen gode råd? Håvard Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Om du kobler ut høytalerene\headsettet ifra lydkortet på pc'en, gjør den det samme da? Googlet litt å de fleste fikset problemet med å formatere pc'en.. Rart det ikke virket for deg.. Lenke til kommentar
him026 Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Hmm... Hva mener du med å kople ut høytalerne fra lydkortet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Dra ut minijack pluggen, eller den optiske kabelen om du bruke optisk overføring. Eller USB kabelen om du bruke usb lydkort. Lenke til kommentar
him026 Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Ja, nei det har ingen virkning. Men takk for gode forslag. Aner ikke hva dette kan være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå