Gå til innhold

Boardwalk Empire - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir ikke direkte svart så tydelig. Men se sesongfinalen fra i fjor, så skjønner du det. Alternativt kan jeg qoute det her for å gjøre det lett for deg.

Høydepunktet med finalen var uten tvil Richard sin ensomme desperado mot Gyp sine folk. Spennende og herlig på sin måte. En litt trist endelse på det, ettersom Richard har hele sesongen prøvd å bygd et normalt liv rundt seg. Jack Huston har gode bevegelser og alt sånn som gjør at Richard troverdig kan være effektiv mot restene av Gyp sin styrker (regissøren har også gjort en god jobb). Redningen av Tommy var også herlig (og blodig) - Ikke bare fordi Richard er mester mildt sagt i snikskyting i det vi ser han finne en måte å skyte på i det han overgir seg, men fordi scenen viser hvordan Richard bryr seg for ungen. Det var litt sørgelig på slutten der hvordan vi så Richard gikk vekk fra huset til Julia, ettersom det virket litt som han gir opp med å finne et normalt liv.

I andre ord, han har oppfattet eller midlertidig oppfattet ihvertfall at livet hans uansett hva kommer til å handle om dreping av mennesker. Slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det må jeg si, nyeste episode satte litt fart på sakene! Blir meget spennende å se neste episode.

!!SPOILER!!

Jeg var ganske nervøs for at Chalky skulle dø denne episoden, håper han kommer seg helberget gjennom denne serien(hvis ikke han finner på noe idiotisk i tiden fremover som gjør at jeg endrer synet mitt på han). Når det gjelder Eli så tror jeg faktisk at han takket nei til avtalen, det kunne nesten se sånn ut da de møttes i huset. Nei, nå må det bare bli mandag så fort som mulig så man får sett neste episode.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Satte vel hele episoden og håpte faen meg at ikke Omar (Michael Kenneth Williams, men han er og forblir Omar) faen ikke bør dø.

Scenen med Richard var ganske så tilnærmet perfekt, skjønte ikke helt hvorfor han fikk nerver og bommet på skuddet men som det ble sagt ved siden av meg når jeg så slutten "en nydelig plass og dø"

Lenke til kommentar

Slik jeg så det, og innså i sesong 3 er at det aldri kom til å bli noe happy ending for RIchard Harrow. På en måte synes jeg ikke historien hans hadde noe fremdrift, selv om den var ganske bra. Jeg liker veldig hva de gjør med Luciano og Lansky neste sesong siden de sammen med Capone blir mektige framover nå.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Du sier du begynte å se denne serien nettopp, allikevel bare par innlegg ovenfor er spoilere som klart vil ødelegge seer-opplevelsen din. Du risikerer altså å få store spoilere servert i tryne ved å gå inni denne tråden, og det finner ikke jeg logisk dessverre.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...