Muffinss Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Han er skribent for HBOWatch. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Vel, det er på grunn av Serienytt.no jeg får ting da. Bare FYI. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Vet ikke om jeg har gått glipp av noe, eller rett og slett ikke husker, men hva er grunnen til at Richard har drept en del mennesker denne sesongen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det blir ikke direkte svart så tydelig. Men se sesongfinalen fra i fjor, så skjønner du det. Alternativt kan jeg qoute det her for å gjøre det lett for deg. Høydepunktet med finalen var uten tvil Richard sin ensomme desperado mot Gyp sine folk. Spennende og herlig på sin måte. En litt trist endelse på det, ettersom Richard har hele sesongen prøvd å bygd et normalt liv rundt seg. Jack Huston har gode bevegelser og alt sånn som gjør at Richard troverdig kan være effektiv mot restene av Gyp sin styrker (regissøren har også gjort en god jobb). Redningen av Tommy var også herlig (og blodig) - Ikke bare fordi Richard er mester mildt sagt i snikskyting i det vi ser han finne en måte å skyte på i det han overgir seg, men fordi scenen viser hvordan Richard bryr seg for ungen. Det var litt sørgelig på slutten der hvordan vi så Richard gikk vekk fra huset til Julia, ettersom det virket litt som han gir opp med å finne et normalt liv. I andre ord, han har oppfattet eller midlertidig oppfattet ihvertfall at livet hans uansett hva kommer til å handle om dreping av mennesker. Slik jeg ser det. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det må jeg si, nyeste episode satte litt fart på sakene! Blir meget spennende å se neste episode. !!SPOILER!! Jeg var ganske nervøs for at Chalky skulle dø denne episoden, håper han kommer seg helberget gjennom denne serien(hvis ikke han finner på noe idiotisk i tiden fremover som gjør at jeg endrer synet mitt på han). Når det gjelder Eli så tror jeg faktisk at han takket nei til avtalen, det kunne nesten se sånn ut da de møttes i huset. Nei, nå må det bare bli mandag så fort som mulig så man får sett neste episode. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ja, etter å ha sett nyeste episode er det vel bare en ting å si: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Satte vel hele episoden og håpte faen meg at ikke Omar (Michael Kenneth Williams, men han er og forblir Omar) faen ikke bør dø. Scenen med Richard var ganske så tilnærmet perfekt, skjønte ikke helt hvorfor han fikk nerver og bommet på skuddet men som det ble sagt ved siden av meg når jeg så slutten "en nydelig plass og dø" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Slik jeg så det, og innså i sesong 3 er at det aldri kom til å bli noe happy ending for RIchard Harrow. På en måte synes jeg ikke historien hans hadde noe fremdrift, selv om den var ganske bra. Jeg liker veldig hva de gjør med Luciano og Lansky neste sesong siden de sammen med Capone blir mektige framover nå. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Begynt å se på denne serien nå selv og ca. halvveis inn i første sesong. Og WOW, dette er saker! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Ut i sesong tre nå, og fortsatt like bra, selv om jeg synes det var kjedelig at Jimmy ble drept. En liten hake som derimot irriterer er "norsk-engelsken" til Sigrid-karakteren, som irriterer noe voldsomt. Hun sang bedre på norsk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Det er alltids bra å besøke en tråd hvor sesong 4 diskuteres. Logikken til enkelte forumbrukere her for tida ass... Endret 27. februar 2014 av Maury Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det er alltids bra å besøke en tråd hvor sesong 4 diskuteres. Logikken til enkelte forumbrukere her for tida ass... Hva sikter du til? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Du sier du begynte å se denne serien nettopp, allikevel bare par innlegg ovenfor er spoilere som klart vil ødelegge seer-opplevelsen din. Du risikerer altså å få store spoilere servert i tryne ved å gå inni denne tråden, og det finner ikke jeg logisk dessverre. Endret 27. februar 2014 av Maury Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg har ikke lest noen lenger ut i tråden, enn dit jeg har kommet Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fått sett de første 3 episodene av sesong 5. Noe en treg start, men setter opp allikevel sluttspillet veldig bra. Denne sesongen føles helt annerledes fra de andre, og det er positivt foreløpig. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Hvordan har du fått tilgang til de episodene ettersom første episode er planlagt å bli sendt søndag kveld den 7ende september? http://www.tvrage.com/Boardwalk_Empire Endret 28. august 2014 av GeneralUser Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Håper signaturen min er nok til å forstå det. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ja ser den, var bare ikke klar over at man fikk tilgang til så mange episoder en måned før premiere. Pen jobb. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Kan noen venneligst be HBO slutte med å lage sopranos endings? Følte at denne episoden var akkurat som slutt scenen på sopranos hvor alt går i svart og du får ikke vite hva i **** som skjedde? Døde Chalky eller ikke? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Du trengte virkelig ikke mer for å skjønne at Chalky døde der. Har du sett på denne serien i 5 sesonger? Du vet hvor mye mer tøffere denne serien er når det kommer til dreping av hovedkarakterer iforhold til de fleste andre serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå