Karpets Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hei! Jeg har for øyeblikket en HP Pavilion dv2 note med AMD Athlon Neo Prosessor MV-40 som dessverre er kun 1.6ghz. Jeg kan dessverre ikke game SC2 med dette, og har ikke med meg den stasjonære der jeg bor nå. Jeg lurer på om noen vet om en bra AMD Prosessor på over 2.8ghz til laptop.. notebook.. Eventuelt noen bra sider. - Karpets Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Athlon II, phemon. Endret 27. august 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Karpets Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Athlon II, phemon. Funker AMD PHENOM II X2 555 BLACK EDITION - 3,2 GHZ - SOCKET AM3 ?? Lenke til kommentar
darket Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Forstår jeg det riktig at du har planer om å slenge inn en ny cpu i en laptop? Tror du virkelig det bare vil fungere? Er noen solide flaskehalser, for å si det mildt. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Pluss at det er forskjellig sokkel og at kjøleren i den bærbare ikke er dimensjonert for TDP til desktop prosessorer. Lenke til kommentar
Karpets Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Jeg bare undersøker om det er mulighet for dette jeg.. Og om noen vet det. Jeg er ingen super dataviter, så spydige kommentarer kan man spare seg for. Dersom jeg må konfigurere på alt og bytte alt ut kjøper jeg meg heller en ny PC. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå