Gå til innhold

PL: 28.08.10 Blackburn v Arsenal, Ewood Park

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RT @YTDS: @arseblog Almunia threw his shirt and the armband into the crowd. Last to leave the pitch. Looked like he was saying goodbye.

Kan bety det eller det at han hadde en god kamp og publikum roste ham for det.

tøff kamp, men jævla godt med 3 poeng.

Men er bekymra for Van Persie :cry: Håper ikke han blir langtidsskada nå :`\

Hørtes ikke ut som det var særlig alvorlig. Ankelen hadde hovnet opp og de skal ta røntgen på mandag. I verste fall kan han ha en brist. Det betyr 1-2 mnd på sidelinjen. I verste fall altså. Nå er det 2 ukers PL pause så håper han er tilbake til neste kamp.

Lenke til kommentar

Manuel Almunia - Gjør en svært god kamp, selv om mesteparten av involveringene hans skjer i feltet, hans svake side. Gledelig og betryggende.7.5

Bacary Sagna - Har virkelig tatt steg denne sesongen. Sin andre kjempekamp på rad. Full kontroll defensivt, veldig involvert offensivt. Assisten er verdig en back i verdensklasse. 8

Thomas Vermaelen - Ruver i lufta mot større Blackburn-spillere. Svært rolig og komfortabel med ballen i beina. Sikre oppspill.7.5

Laurent Koscielny - Gjør et feilvalg når han går i kroppen på Diouf på 1-1, istedet for å skjære av løpebanen. Ikke alle avleveringene holder like høy kvalitet, men gjør alt i alt en god kamp bortsett fra tabben på 1-1.6

Gael Clichy - Har imotsetning til sin backkollega Sagna ikke hatt en god sesongstart. Svært lurvete i avleveringene. 5

Abou Diaby - Som alltid skyld i mange ballmist, både pga slurvete avleveringer og at han fører for lenge. Men kriger bra på midten, gir lagkameratene tid og vinner ballen tilbake flere ganger.6

Cesc Fabregas - Tydelig rusten, men klassen hans skinner igjennom uansett. Pasningen til Chamakh er ting som får fotballelskere til å kjenne jernet komme. Mange gjennombruddspasninger som NESTEN lykkes.6.5

Alex Song - Langt fra match fit, forståelig nok. Ubegripelig mange feilpasninger.5.5

Theo Walcott - Netter alle sine tre sjanser, selv om bare ett blir godkjent. Framstår som revansjesugen og giftig. Går mot en stor sesong.7

Robin van Persie - Glimt av storhet når han spiller igjennom Walcott på 0-1. Synd og skam at han blir skadd.6

Andrey Arshavin - tc: Arshavin var involvert i scoringa, og han er en spiller som kan komme fra ingensteder og banke inn en goal eller spille gjennom Theo på blank goal. Når han scora 4 på Anfield var han anonym bortsett fra når han dukka opp og scora.

hahahahahahhaHAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

6.5

Marouane Chamakh - Kommer inn med guts og kriger til seg gode posisjoner. 6.5

Lenke til kommentar

Siste gang jeg ryker på fylla dagen før en Arsenal kamp, som ikke starter etter 16:00.

Overalt, fornøyd med 3 poeng på Ewood, har bare sett 25 minutt + høydepunkter. Svakt av Kos på målet, men jeg tror enda han blir et kjempe kjøp. Herlig med enda et Walcott goal, nydelig pasning av RvP, håper han kommer tilbake sterkt etter pausen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk dessverre ikke sett kampen i går, men jeg har sett utvidede høydepunkter nå, og det er utrolig deilig at vi vant 2-1 til tross for at Blackburn spilte kjedelig møkkafotball. Slike kamper vant vi aldri før. Herlig at Walcott fortsetter å score. Men Song; HVORFOR?! :cry:

Med dvergene Arshavin og Theo. De kommer til å bli drept av Blackburns fysikk. Tabbe av Wenger å ikke starte med Chamakh.

:whistle:

Lenke til kommentar

Jeg fikk dessverre ikke sett kampen i går, men jeg har sett utvidede høydepunkter nå, og det er utrolig deilig at vi vant 2-1 til tross for at Blackburn spilte kjedelig møkkafotball. Slike kamper vant vi aldri før. Herlig at Walcott fortsetter å score. Men Song; HVORFOR?! :cry:

Med dvergene Arshavin og Theo. De kommer til å bli drept av Blackburns fysikk. Tabbe av Wenger å ikke starte med Chamakh.

:whistle:

Theo spilte bra, Arshavin elendig. Tror vi hadde vært "better off" men Chamakh inn for Arshavin, men det får vi aldri vite. Dog ville han ha kommet inn uansett for RvP (Arshavin altså)

Lenke til kommentar

Skal ikke uttale meg så mye om det, siden jeg ikke så kampen, men jeg syntes det var litt morsomt at begge de spillerne du var spektisk til scorte. ;)

Det skjønner jeg godt ;) Ble meget positivt overrasket over Theo mot BB. Han har tydeligvis lært og trent mye de siste månedene.

Lenke til kommentar

Det skal bli sykt gøy å følge Walcott fremover. Dette blir nok en stor sesong for ham.

Sykt irriterende at jeg ikke fikk sett denne kampen, spesielt når det er to uker til den neste. Tre uker uten Arsenal! :( Jaja, jeg får sette på season review-DVDen fra forrige sesong når savnet blir for stort.

Lenke til kommentar

Det skal bli sykt gøy å følge Walcott fremover. Dette blir nok en stor sesong for ham.

Sykt irriterende at jeg ikke fikk sett denne kampen, spesielt når det er to uker til den neste. Tre uker uten Arsenal! :( Jaja, jeg får sette på season review-DVDen fra forrige sesong når savnet blir for stort.

Det er vel mulig å se hele kampen på ATVO om du er interessert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...