tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 tc: Arshavin var involvert i scoringa, og han er en spiller som kan komme fra ingensteder og banke inn en goal eller spille gjennom Theo på blank goal. Når han scora 4 på Anfield var han anonym bortsett fra når han dukka opp og scora. hahahahahahhaHAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Haha den funket bra Hegland. Men det var egentlig alle andre som gjorde jobben da, men ja, han var der og puttet den, so credit goes out to him også. Men Sagna, damn son. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 tc: Arshavin var involvert i scoringa, og han er en spiller som kan komme fra ingensteder og banke inn en goal eller spille gjennom Theo på blank goal. Når han scora 4 på Anfield var han anonym bortsett fra når han dukka opp og scora. hahahahahahhaHAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LOL!! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Haha, tc. Thanks for the jinx. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Haha, fuck you guys. Faen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Fantastisk av Sagna. Det der må ha fortsette med i stedet for å lempe ballen inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jadda ! Nydelig av Sagna. Var det Walcott som sto i veier for Fabregas sitt skudd ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Jadda ! Nydelig av Sagna. Var det Walcott som sto i veier for Fabregas sitt skudd ? Edit: FY FAEN for et overblikk Fabregas har. Endret 28. august 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Tre sekunder etter at jeg trykket på punktum gållet han. Fornøyd med den. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ja det var det Leester. Gud ville at Arshavin skulle score altså. Haha Fab, Scholes-aktig. Sicko. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jadda ! Nydelig av Sagna. Var det Walcott som sto i veier for Fabregas sitt skudd ? Edit: FY FAEN for et overblikk Fabregas har. Jepp, var Walcott som sto i veien. Ikke mye han kunne gjort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Man ser at det er første kampen til Song i midtbanen siden mai! Men hanhar ikke vært direkte svak heller. Ser bare litt skummelt ut når han skal slå en pasning på et viktig tidspunkt. Wtf Vermalen, haha. Arsenal defensivt Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Klarer vi å holde på ballen slik vi gjør nå tar vi dette. Vi kan gjerne spille klikk-klakk på midten og komme til få avslutninger, med ballen på bakken er vi overlegne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ahh, klassisk Song der. Crazy boy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Patetiske Blackburn spillere. Går bare etter man, ikke ball. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 En Cesc i toppform hadde spilt igjennom Walcott på blank der. Ingen tvil om at han er rusten. Irriterer meg forøvrig at jeg ikke klarer å legge fra meg laptopen når det er kamp. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Jeg klarer ikke å respektere lag som har håndklær liggende på sidelinja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Haha, tell me about it Hegland. Fabregas altså, veldig veldig rusten, Det er ordet ja. Endret 28. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Kan si mye om Clichy i førsteomgang, men han har tatt seg kraftig opp i 2. omgang. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Irriterer meg forøvrig at jeg ikke klarer å legge fra meg laptopen når det er kamp. Tenkte det samme selv. Lukka den igjen nå, men spratt opp for å se hva folk mente om at det ikke kom en pasning til Waclott der.. Føler at jeg ikke på noen måte er avhengig av pc Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hahaha har erfart detfør for å si det sånn. Herregud, Fabregas, hahaha. Poor Walcott nå altså. Kan si mye om Clichy i førsteomgang, men han har tatt seg kraftig opp i 2. omgang. Helt enig. Synes ærlig talt han var "grei" i første omgang også, og fikk bare ikke noe hjelp av Arshavin osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå