Prinz Poldi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Faen da, der må Fabregas bare klinke til på volley.. Why do you care? Edit: Siden du er tottenham supporter Spar meg Torstein. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Why not? Ser på kampen. Engasjerer meg. Edit: Så editen din nå. Syns det er spennende å følge med på alle lagene. Kan finne meg sittende å se Hull rett som det er. Endret 28. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har bare en ting å si: Erstatt Arshavin med Rosicky, så vinner dere kampen,. Arshavin altså, jesus. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg må være den eneste som er fornøyd med Songs nye sveis, han har anlagt et Josh Koscheck-type hår: En herlig cocky type, forøvrig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Ja, enig. Hva har skjedd med Arshavin `? Almunia har vært solid så lang. Det er ingen som kaan skylde på han denne gangen. Endret 28. august 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) For en dårlig omgang av oss. Elendig forsvar og forferdelig pasningsspill. Walcott og Diaby får godkjent. Fabregas og Kos og Clichy får stryk. Førstnevnte har vel hodet et annet sted tenker jeg. Resten under middels. RvP selvsagt skadet igjen. Han kan vi neppe regne med fremover. Denne omganen viser virkelig hva som er forksjellen på Barcalona og oss. Vi klarer ikke holde på ballen og vi er ekstremt upresise i pasningsspillet. I tillegg er forsvaret vårt elendig. Endret 28. august 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ketil speaks the truth. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Fy f. Van Persie er så kjeks. Det var jo ikke noen ordentlige dueller en gang, og så blir han liggende ved to forskjellige anledninger. Han er en av mine favorittspillere, men det må være noe skikkelig galt med de beina hans. Han klarer jo ikke å spille en omgang fra start i år engang før han blir skadet. Forhåpentligvis er skaden bare minor, men hvis det er tilfellet kommer han sikkert til å bli skadet igjen denne sesongen. Chamakh/Bendtner kan bli veldig viktige denne sesongen. Støtter også Rosicky inn for Arshavin. Lenge siden jeg har blitt imponert over Arshavin nå føler jeg. Walcott derimot virker å være veldig på gang, herlig løp og avslutning. Fabregas har fortsatt noe å gå på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Helt OK omgang. Ikke noe forferdelig. Egentlig som forventa mot blackurn. Endret 28. august 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Hehe, tenkte å nevne det med Koscheck jeg også, men var usikker på om noen ville tatt referansen. Pent mål av Walcott. Hyggelig at Mame Biram Diouf får en scoring. Fabregas og Arshavin suger i dag. Ellers er det egentlig ganske greit at det står 1-1 så langt. Endret 28. august 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Utrolig søvndyssende stemme på denne kommentatoren. 45 mins: The latest on Robin van Persie, by the way, is that his ankle - not the one he injured last year - has swollen up and it is being iced as we speak. Scan on Monday. Endret 28. august 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg blir frustert av alle pasningsfeilene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Arshavin der med en gang også etter en god pasning tilbake av Fab, veggspillet var lett og det klarte han ikke en gang. Dette er svakt av Wenger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Mer svakt av Arshavin. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Og btw, en ting jeg er sikker på, Clichy ser alltid svak ut når Arshavin er på den siden. Clichy og Rosicky sammen er den perfekte komboen, Rosicky er utrolig taklesterk, god defensivt, og tillatter også Clichy til å være offensivt god. Mer svakt av Arshavin. Mer og mer og mer ja. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 tc: Arshavin var involvert i scoringa, og han er en spiller som kan komme fra ingensteder og banke inn en goal eller spille gjennom Theo på blank goal. Når han scora 4 på Anfield var han anonym bortsett fra når han dukka opp og scora. hahahahahahhaHAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hahahaha også scorer han, typisk. Flaks-mål da men FY faen så bra av Sagna. HELT vanvittig av Sagna. Verdens beste høyreback spør dere meg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 JAAAAA!!! Fy faen så bra av Sagna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå