Gå til innhold

PL: 28.08.10 Blackburn v Arsenal, Ewood Park

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Ja, enig. Hva har skjedd med Arshavin `?

Almunia har vært solid så lang. Det er ingen som kaan skylde på han denne gangen.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

For en dårlig omgang av oss. Elendig forsvar og forferdelig pasningsspill.

Walcott og Diaby får godkjent. Fabregas og Kos og Clichy får stryk. Førstnevnte har vel hodet et annet sted tenker jeg. Resten under middels.

RvP selvsagt skadet igjen. Han kan vi neppe regne med fremover.

Denne omganen viser virkelig hva som er forksjellen på Barcalona og oss. Vi klarer ikke holde på ballen og vi er ekstremt upresise i pasningsspillet. I tillegg er forsvaret vårt elendig.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Fy f. Van Persie er så kjeks. Det var jo ikke noen ordentlige dueller en gang, og så blir han liggende ved to forskjellige anledninger. Han er en av mine favorittspillere, men det må være noe skikkelig galt med de beina hans. Han klarer jo ikke å spille en omgang fra start i år engang før han blir skadet. Forhåpentligvis er skaden bare minor, men hvis det er tilfellet kommer han sikkert til å bli skadet igjen denne sesongen. Chamakh/Bendtner kan bli veldig viktige denne sesongen.

Støtter også Rosicky inn for Arshavin. Lenge siden jeg har blitt imponert over Arshavin nå føler jeg. Walcott derimot virker å være veldig på gang, herlig løp og avslutning. Fabregas har fortsatt noe å gå på.

Lenke til kommentar

Hehe, tenkte å nevne det med Koscheck jeg også, men var usikker på om noen ville tatt referansen.

Pent mål av Walcott. Hyggelig at Mame Biram Diouf får en scoring. Fabregas og Arshavin suger i dag. Ellers er det egentlig ganske greit at det står 1-1 så langt.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Og btw, en ting jeg er sikker på, Clichy ser alltid svak ut når Arshavin er på den siden. Clichy og Rosicky sammen er den perfekte komboen, Rosicky er utrolig taklesterk, god defensivt, og tillatter også Clichy til å være offensivt god.

Mer svakt av Arshavin.

Mer og mer og mer ja.

Lenke til kommentar

tc: Arshavin var involvert i scoringa, og han er en spiller som kan komme fra ingensteder og banke inn en goal eller spille gjennom Theo på blank goal. Når han scora 4 på Anfield var han anonym bortsett fra når han dukka opp og scora.

hahahahahahhaHAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...