Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forvirra og usikker

Gjest lars

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg lurte på en ting angående kjæresten å hvordan dere ville reagert.

Jeg greier ikke stole på dama lenger, har vært et par tilfeller som bare forvirrer meg helt. Igår når vi var ute foreksempel så sa hun til meg "bare stikk til kompisene dine som sitter borte på det boret der" å sendte meg vekk, men jeg fulgte litt med på henne å det første hun gjor var å gå å henge på en annen gutt som hun vet at jeg ikke liker at hun går å henger på, når hun fant ut at jeg faktisk ikke var gått bort til kompisene mine , gikk hun vekk fra han med engang å lata som hun bare stod der borte å leita etter folk. Også her idag har hun begynte å snakke med xen igjen som hun var sammen med for 2 år siden. Å samme dagen bytter hun facebook passord, noe som hun aldri hat hatt noe imot før at jeg veit..

Vett ikke om dette er noe å bekymre seg for ? noen råd ? :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 19 og hun er 17 foresten, har vært sammen i 1 1/2 år... Har også merket at hun har prøved å lure seg fra situasjoner ved å leke dum og uviten men legger seg flatt med engang hun faktisk veit at jeg har funni det ut ...

Lenke til kommentar

Å samme dagen bytter hun facebook passord, noe som hun aldri hat hatt noe imot før at jeg veit..

Eeeeehm.... Og hvordan vet du at hun har skiftet facebook-passord? Er vel bare en måte å finne ut det på, og jeg kan bare si: shame on you!

Du virker litt kontrollerende, er vel egentlig bevist av utsagnet over...så hun tester deg nok... Håper virkelig hun finner seg noen annen enn deg, for hun fortjener en mye bedre enn deg!

Lenke til kommentar

Er ikke kontrolerende, det har bare vært slik fra dag 1, vi sipper innom facebookene til hverandre engang i ny og ne og sjekker nyhetene til hverandre på grunn av vi har mange forsjellige venner men begge 2 kjenner :) åså var det nå ikke akkuratt den responsen jeg er ute etter..

Lenke til kommentar

Du virker litt kontrollerende, er vel egentlig bevist av utsagnet over...så hun tester deg nok... Håper virkelig hun finner seg noen annen enn deg, for hun fortjener en mye bedre enn deg!

Nå synes jeg du var litt streng, er jo mulig han er en knallbra fyr ellers, som bare vil slippe å være bekymret. :!:

Det som har skjedd er muligens at hun har blitt for vant til deg og at du alltid er der, og setter derfor ikke like mye pris på det som før. Hun vet at hun har deg, og tenker at gresset er grønnere på den andre siden. Men, det at hun fortsatt er i et forhold og lar være å la deg se at hun snakker med andre betyr at hun fortsatt trives i forholdet og er glad i deg.

Du kunne spilt litt care og hard to get men det kan slå begge veier, og er farlig....

Lenke til kommentar
slett takk *TS*
Akkurat den slags ting misliker jeg _sterkt_. Har du først tatt et valg om å poste her så skal du faen meg se til at du står ved det du har sagt, og ikke nekter mulig informativitet til andre. Du har jo til og med postet anonymt jo!

Slik du fremstiller det; enkelt svar: Konfrontér henne. Du er tydeligvis såpass skeptisk til det hele at du følte det nødvendig å spørre om råd her. Fremlegg observasjonene dine (objektivt), deretter hvilke konklusjoner du har trukket/formodninger du har/hva du føler, og si at du heller vil vite det nå enn å leve i usikkerhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...