Gjest MB Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har et ganske merkelig problem med overleppa som har kommet nå i det siste 2 dagene. Overleppa begynner å bli hoven og vond, uten noen åpenbare årsaker i det hele tatt. Jeg snuser ikke, og røyker ikke. Så jeg har ikke peiling på hvordan det kan ha kommet. Hevelsen er såvidt mulig å se til vanlig, men når jeg smiler så ser man det tydelig at den er hoven. Så er det noen som vet hva som kan ha skjedd? Jeg har ikke spist noe spesielt som jeg muligens kan ha reagert på. Huden er ikke irritert eller prikkete i det hele tatt. Takker så mye for input! mvh MB Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Forkjølelsesår eller noe mer lumskt? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Takker for svar. Dessverre så tror jeg ikke at det er det. Det er ingen synlige sår på overleppa annet enn at leppa er større enn vanlig Synes hele greia er helt merkelig jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå