jvestby Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hei Når det begynner å bli lite toner, dukker det opp en "advarsel" som er veldig irriterende. Jeg kan fortsatt printe mange sider før det er tomt for toner og ønsker derfor et enkelt script som trykker på "Fortsett" knappen for meg slik at jeg slipper å gjøre dette selv hele tiden.. Kan egentlig ingenting om programmering så aner ikke om dette er lett eller ikke.. Kan noe peke meg i riktig retning? Hva trengs og er det lett eller krever det masse programmering? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Finnes det ikke en instilling i printerprogramvaren som gjør at du kan ta bort advarselen om lite toner? Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Nei, desverre.. Dårlig software.. Lenke til kommentar
Wolverin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei Når det begynner å bli lite toner, dukker det opp en "advarsel" som er veldig irriterende. Jeg kan fortsatt printe mange sider før det er tomt for toner og ønsker derfor et enkelt script som trykker på "Fortsett" knappen for meg slik at jeg slipper å gjøre dette selv hele tiden.. Kan egentlig ingenting om programmering så aner ikke om dette er lett eller ikke.. Kan noe peke meg i riktig retning? Hva trengs og er det lett eller krever det masse programmering? Her vil jeg ikke annbefale deg at du selv begynner å programmere, når du klart ikke har den kompetansen som behøves. Det er et ferdig laget lite enkelt program som heter "push the freaking button", dette programmet gjør akkurat det du er ute etter. Programmet er gratis, og fungerer utmerket til slike "duste" ting som du beskriver her. Ta en titt på denne siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå