Symbolic Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har tenkt å kjøpe meg oppgradering, der jeg oppgraderer Hovedkort, CPU og RAM siden jeg akkurat fikk nytt skjermkort! Men så drev jeg å så litt rundt etter en grei oppgradering og fant disseRAM brikkene. Passer de sammen med en i5, selv om det er MENT for i7? Jeg mener å ha lest at det er sånn at de er optimalisert for i7, men passer bra sammen med f. eks i5. Stemmer dette, eller er jeg helt på jordet? Takker for alle svar! Kom også gjerne med oppgraderingsforslag til rundt 3500kr! Hovedkort, CPU og RAM Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det som er viktig er om de passer til hovedkortet ditt. De seriøse minneprodusentene har kompabilitetslister over hvilke ram brikker som passer til hvilke hovedkort slik at du er 100% sikker på at du får kompatibelt minne. G.Skill Memory Configurator Lenke til kommentar
Symbolic Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Fant ikke noe minne der som passet sammen med hovedkortet jeg hadde plukket ut, men da får jeg se litt videre! Tusen takk uansett! Kommer med EDIT om jeg trenger mer hjelp! Lenke til kommentar
Symbolic Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Noen som har et forslag til oppsett?: ) Hovedkort MÅ ha SLI-støtte Endret 27. august 2010 av Symbolic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå