Malmern Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Heisann, er på jakt etter et 2.1 hjemmekinoanlegg evt. stereoanlegg til Xbox 360 og Playstation 3, og det kan ikke koste mer enn rundt 2.500 spenn. (Kan gå litt over viss nødvendig) På forhånd takk Malmern Ps. Trenger ikke å være et som det følger med BD-spiller, er et fett om det gjør det eller ikke. Endret 27. august 2010 av malmern Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det kommer litt an på hva som er målet her. Du *kan* kjøpe et 2.1 sett med toslink-tilkobling og koble direkte til spillkonsollen. Du får bl.a. Logitech Z-5500 (5.1) til 2400 på komplett nå. Hvis du imidlertid har flere konsoller, så blir det litt kjipt å bytte hele tida. Har du TV og kanskje paraboltuner, MP3-spiller osv, så blir den desidert beste og mest fleksible fremgangsmåten å bare kjøpe en surround-reciever (hovedsaklig på gunn av tilkoblingsmulighetene). Dette trenger ikke å koste skjorta. Begynn med en Onkyo TX-SR608B til 3000 kroner, finn frem et par høyttalere mens du suger på labben en stund og bygg deg derfra. Det finnes billighøyttalere av merker som Proson, XTZ og Dynavoice som du absolutt ikke trenger å skamme deg over å ha i stua. Jeg kan ikke anbefale hjemmekinosystem ettersom tilkoblingsmulighetene aldri kommer i nærheten av en hvilken som helst surround-reciever. Jeg har vurdert det selv, men selv Bose Lifestyle V30 til over 20000 har bare to HDMI-tilkoblinger. Det går ikke. Og et hjemmekinosystem til 2500 vil låte fælt så snart du skrur opp litt. Det kan jeg garantere. Lenke til kommentar
larriss Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 se om du finner noe brukt på finn.no.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå