Gå til innhold

problemer med å installere office 2010 på windows 7

Anbefalte innlegg

hei.

har for bare et par uker siden kjøpt og installert windows 7 på pcen min. hadde tidligere vista men bestemte meg for å bytte.

og nå som jeg har begynt på skole så skaffet jeg meg office 2010 student pakken.(kjøpt og betalt) kjøpte da kun koden og lastet ned installeren fra office sin hjemmeside.

men hver gang jeg prøver så får jeg feilmelding "FEIL 1935. Det oppstod en feil under installasjon av samlingskomponenten. {89EDD3A9-944B-3257-D6EB6A00DDF5}. HRESULT: 0X80070002"

jeg har ikke noen tidligere versjoner av office eller windows installert på pcen. og den ble formatert mens jeg la inn windows 7.

noen som har løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da bør du nok laste ned på nytt, trolig har filene du har lastet ned blitt korrupte. Slett, eller flytt det du har lastet ned til nå, og last ned på nytt.

Vet ikke helt hvordan det der funker, men får du en .iso fil, eller en mappe med installasjonsfilene.

Om jeg kunne sett en skjermbilde av filen eller mappen installasjonsfilene ligger i så er det lettere å gi deg råd.

Lenke til kommentar

prøvde det og fikk samme resultat.

når det gjelder selve install filen så er det en exe-fil på ca 500mb.

på bildet ser du installeringen av filen til høyre, den er kun på 1,5mb (exe-fil) og det var den jeg lastet ned igår etter å ha registrert koden på office hjemmesiden. men idag gjorde jeg alt på nytt og lastet ned igjen og da var det en annen fil som jeg fikk (den til venstre) som er en exe fil på 500mb.

den på 1,5 mb stopper opp uten en spesifik feilmelding, bare at noe var galt og den ble avbrutt. men den på 500mb gir den samme feilmeldingen som nevnt i ts.

Endret av Hårek
Fjernet bilde som viser produktnøkkel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...