Gå til innhold

Spacebar knapp ødelagt

NeEeO

Anbefalte innlegg

hei spacebar knappen på pcen min er ødelagt :( , så nå må jeg trykke på den lille hvite knappen hver gang jeg skal ha mellomrom det er frustrerende :( , å trykke på en liten knapp, klarer ikke lenger å skrive fort som vanlig.

jeg kjøpte laptoppen min for 2 år siden, det er en Acer Aspire 5738ZG, har jeg garanti? dette er helt nytt for meg, første gang slikt skjer, så hvis dere sier noe som er vannskelig å forstå, fortell meg hva det betyr :S

Edit: Ja, jeg vet at den er ødelagt, det satt en metall ting på den, som falt av da jeg skulle få bort støv(åpnet knappen).

Endret av Darksite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm..får jeg med de greiene som er festet til pcen, enkelig er det ikke selve knappen som er herpa, men selve der du skal feste den til på pcen, det er grunnen til jeg ikke kanfeste den til, prøvde å søke på ebay, fant ikke mye, går det ann å bare kjøpe spacebar knapp/festning...vis bilde av hvordan det ser ut.

Lenke til kommentar

Dy bytter hele tastaturet (dermed vil ikke det gamle være iveien). I tillegg til kjøp på eBay husk dette er en lang rekke selgere og ikke en butikk - sjekk tilbakemeldinger fra andre kunder på de du kjøper fra, kan du kjøpe det via den butikken du kjøpet PCen din, evt fra importøren av Acer i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...