NeEeO Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) hei spacebar knappen på pcen min er ødelagt , så nå må jeg trykke på den lille hvite knappen hver gang jeg skal ha mellomrom det er frustrerende , å trykke på en liten knapp, klarer ikke lenger å skrive fort som vanlig. jeg kjøpte laptoppen min for 2 år siden, det er en Acer Aspire 5738ZG, har jeg garanti? dette er helt nytt for meg, første gang slikt skjer, så hvis dere sier noe som er vannskelig å forstå, fortell meg hva det betyr :S Edit: Ja, jeg vet at den er ødelagt, det satt en metall ting på den, som falt av da jeg skulle få bort støv(åpnet knappen). Endret 27. august 2010 av Darksite Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) hjelp? Endret 27. august 2010 av Darksite To like tråder slått sammen til en. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Dette er hverken garantisak eller reklamasjonssak. Uvørn bruk går på din kappe. Du kan kjøpe nytt tastatur til din bærbare (kontakt forretning erller produsent), evt. benytte et eksternt tastatur. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Minner på at det er strengt FY FY med å bumpe en tråd unødvendig og på kort tid. LES retningslinjene og nettikette . Videre overtramp av disse vil sørge for offentlig gapestok og kasting av relativ "modne" tomater på trådstarter. Lenke til kommentar
darket Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 bytte tastatur på denne her vil nok koste et sted mellom 1000 og 2000 hos acer. prøv å finn et tastatur på ebay eller lign, og bytt selv. lett. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Minner på at det er strengt FY FY med å bumpe en tråd unødvendig og på kort tid. LES retningslinjene og nettikette . Videre overtramp av disse vil sørge for offentlig gapestok og kasting av relativ "modne" tomater på trådstarter. Nå har jeg lest i gjennom retningslinjene og finner absolutt ingen ting om tomater?? 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Hmm..får jeg med de greiene som er festet til pcen, enkelig er det ikke selve knappen som er herpa, men selve der du skal feste den til på pcen, det er grunnen til jeg ikke kanfeste den til, prøvde å søke på ebay, fant ikke mye, går det ann å bare kjøpe spacebar knapp/festning...vis bilde av hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du må kjøpe hele tastaturet! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 hvor mye koster det? hvorfra? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Når jeg kjøper tastaturet, er det vell enkelt å legge inn? SORRY for dobbell post. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Men, hvor skal jeg kjøpe fra?? pCEN MIN HETER: Acer Aspire 5738ZG Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 http://cgi.ebay.com/Keyboard-Acer-Aspire-5738-5738Z-5738G-5738ZG-Laptop-/170522377013?pt=PCA_Mice_Trackballs&hash=item27b3ecfb35 There you go. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Oi, takk, men, vil det gå ann å feste den da? fordi det er sånn metall ting som henger på pcen, tilhører spacebaren, vil det gå ann å feste spacebaren(som jeg kjøper fra ebay)? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvis denne "metalltingen" bare har hoppet av, så kan du fint klipse den på igjen. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 problemet er at jg har mista den :(den er bitte liten Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Dy bytter hele tastaturet (dermed vil ikke det gamle være iveien). I tillegg til kjøp på eBay husk dette er en lang rekke selgere og ikke en butikk - sjekk tilbakemeldinger fra andre kunder på de du kjøper fra, kan du kjøpe det via den butikken du kjøpet PCen din, evt fra importøren av Acer i Norge. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Man, finnes det ikke noe annet sted å kjøpe det fra enn ebay, ebay er ikke trygt, dessuten funker ikke linken mer. Prøv å finn en nettbutikk eller no. Navn: Acer Aspire 5738ZG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå