Leifen18 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hei. Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en 3D-TV. Jeg tenkte først at jeg ikke skulle gidde 3D, fordi det bare var en gimmick. Men når jeg ser at et kvalitetsspill som GT5 tar i bruk 3D, så lurer jeg på om jeg må revudere. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal finne ut om det er 3D-TV. Fordi det er svært få TVer det står 3D på, og det er ingen valg i prisguiden som sier 3D (Eller Hz-range heller for den saks skyld), fordi jeg tenker som så, at dersom den har 200 Hz, eller mer, så er det jo dobbelt av det normale, og ifølge min egen logikk, høres det da ut som det kan være 3D. Men jeg har også sett termen 3D-ready på en TV, er det forskjell? For eksempel at 200 er 3D-ready og 240 er 3D? Jeg syntes akkurat det siste hørtes litt merkelig ut... Men det er jo ikke spesielt vanskelig å finne TVer med 200Hz, men jeg synes det er merkelig at det ikke er noen form for forbrukerreklame på noe slikt? Og jeg antar det er tilfellet, men jeg spør for sikkerthetsskyld: Det vil ikke være noen forskjell dersom jeg ser på vanlig TV, en Blu-Ray eller noe lignende? Kunne noen anbefalt en 3D-TV også? Jeg har i utgangspunktet lyst til å ha prisen under 10k, hvis det er mulig, og jeg vil gjerne over 40 tommer... På forhånd takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå