MaZaHaCkA Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Why it is important to understand the connection between the mind,brain, thought, intelligence and how do you think it will help you to know this info for lifetime? trenger hjelp med det har ikke peiling hva jeg skal skrive. eller hvis noen kan bare fortelle meg connection between brain,mind,thought and intelligence så blir det for stor hjelp! eneste connection jeg ser er at alle mennesker har det men jeg må skrive en hel side om det spørsmåle. hjeelp!! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er enig i at dette var ei merkelig oppgave, og dette er i eit reint engelsk fag og ikkje eit psykologifag på engelsk? Etter det som eg kan sjå så er det å forstå kobbling mellom desse ting er spesielt viktig i det heile tatt sjølv om spørsmålet tydeligvis forutsetter dette. Du får skrive noke svada om korleis smarte, intelligente og gjennomtenkte valg gjennom livet fører til lykke, solskinn og hundekvalper eller noke slikt. Synest også forøvrig at formuleringen "this info for lifetime" er svært merkelig. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Synest også forøvrig at formuleringen "this info for lifetime" er svært merkelig. skal vel egentlig være "for a lifetime"? Lenke til kommentar
MaZaHaCkA Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Synest også forøvrig at formuleringen "this info for lifetime" er svært merkelig. skal vel egentlig være "for a lifetime"? læreren skrev "this information for my4 and lifetime" my4 er klassen min,tror ikke at læreren skrev feil siden hum er fra usa snakker ikke norsk engang:D det er vanlig engelsk det men det er international skole da Endret 27. august 2010 av MaZaHaCkA Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Dette må være en av de rareste oppgavene jeg har sett. Du får dikte noe om dette, om at viss du ikke vet sammenhengen mellom dette går verden til hundene, global oppvarming skjer i morgen og en ny finanskrise 10x verre enn den vi nettopp hadde vil intreffe snart. Er du heldig blir oppgaven din betraktet som original. EDIT: ...og bare for hun er amerikansk betyr ikke det at hun nødvendigvis er flink gramatisk i engelskspråket. Hadde selv lærer fra statene og han hadde ofte flere feil i sin vurdering enn det jeg hadde i min innlevering. Endret 29. august 2010 av kreppsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå