Gjest tannlegegjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hei,har vært hos tannlegen idag,var der kl 10,ble ferdig halv 11,fikset et hull, når jeg kom hjem,glodde j på tv en time,og så ble det vist natta,sovnet gitt, tingen er att j våkna nå,og det gjør pokkerns vondt!, j vet at det kanskjer er pga han drev inni der og sånn,men skal da ikke gjøre såå vondt? huff,kan noen hjelpe?, Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ring tannlegen med ein gong. Tannlegen vil då enten kunne forklare kvifor du har vondt og dermed også hjelpe deg med råd til kva du skal gjere. Eventuellt kan det også tenkast at noke har blitt gjort feil slik at du kan reklamere på tanntjenesta du har betalt for. Lenke til kommentar
Gjest tannlegegjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ring tannlegen med ein gong. Tannlegen vil då enten kunne forklare kvifor du har vondt og dermed også hjelpe deg med råd til kva du skal gjere. Eventuellt kan det også tenkast at noke har blitt gjort feil slik at du kan reklamere på tanntjenesta du har betalt for. Har ikke fått tak i han ennå,men ringte faren min,han sa det var fordi de drev og pressa og sånn når dem borra inni der,husker tannlegen var skikkelig aggresiv med tanna, skal ta noe smertestillende,og så vente en time,hjelper ikke det,så drar j tilbake... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ja du får gjere det. Det er svært vanskelig å gi noken betre råd sidan eg på ingen måte har forutsettningar til å vite om "pokkerns vondt" er det vanlege ubehaget og sårheita som eit tannlegebesøk ofte fører til eller om det er noke som er galt. Ikkje veit eg kva tannlegen gjorde heller. Men dersom det her var snakk om tanntrekking så er det vanlig å føle seg rimelig mørbanka og kanskje til og med ha blåmerker etter inngrepet. Har det vært snakk om rotfylling så kan det være at tannlegen har kommet borti ei nerve. Det er også mulig at dersom du har satt inn ei fylling at det kan ha vært luft som nå er fanget inne i tanna, dette kan medføre smerter p.g.a trykkforskjeller. Husk berre på å ikkje ta for mykje smertestillande, smertestillande vill heilt sikkert hjelpe men det er dumt å ta så mykje smertestillande at smerta forsvinn utan at problemet blir løyst. Men du kjem deg i alle fall gjennom dagen/natta med smertestillande. Dersom det blir heilt krise og du ikkje får tak i tannlegen så kan du sjå om du finner ein anna tannlege som har døgnvakt eller eventuellt oppsøke legevakta. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 men ringte faren min,han sa................... ............... Du ringer tannlegen, fordi bare han kan vite hva som kan være galt. Faren din hvet ikke, og er heller ikke utdannet. Hadde mor eller far din vært utdannet sykepleier, lege, eller tilsvarende kunne de ha sagt noe utenom tennene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå