Axl87 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Noen som kan gi meg tips til hvilket lydkort jeg bør kjøpe. Skal bruke cs 1500-2000kr..... skal kjøpe høytalere seinere.. evt. gi meg noen linker til tester osv.???? På forhånd takk.. (har lite peiling på lydkort osv) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Fett lydkort? Midiman Audiophile 2496 er noe av det beste i prisklassen under 3000,-. Du får det for rundt 2300,- nå tror jeg. Det har 24bit/96khz, topp kvalitet på lyd, mulighet for å sende data til DAT, intern mixer som can routes, støtte for 5.1 surround, integrert høykvalitets MIDI overføring (bedre timing enn f.eks. SB kortene) o.s.v. Lydmakeriet.no har dettet kortet for bare 2.200,- nå (roughly) - du vil neppe angre kjøpet. Gjør du det, har du 14 dager angrefrist om du kjøper via postordre uansett. Jeg angrer ihvertfall ikke mitt kjøp. Latency på MIDI og audio generelt er veldig lav. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Støtter opp om Audiophile... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå