Gå til innhold

Gå for iPhone 4 eller vente på HTC Desire HD?

Anbefalte innlegg

Emnetittelen taler vel i grunn for seg.

Jeg har brukt HTC med Android - Sense i et år og er godt fornøyd med alle mulighetene for personlig innstilling på f.eks startskjermbilder.

Har sett mye på iPhone 4, men har aldri hatt iPhone før og er redd jeg vil savne mulighetene Android gir meg.

Ser også at HTC Desire HD vil komme på markedet etterhvert og lurer på om det er sånn at det er verdt å vente på denne.

Det som for min del taler for iPhone er et mye mer etablert applikasjonsmarked, og for Android er spesielt mulighetene for å selv tilpasse startskjermbilder.

Noen som har erfaring med både iPhone og Android som kunne gitt en kort beskrivelse av hva man får på den ene som man ikke får på den andre og omvendt.

Kjipt å kjøpe seg såpass dyr telefon som iPhone 4 hvis jeg føler at det gir meg mer begrensinger enn Android.

Om dette har blitt tatt opp tidligere beklager jeg det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du vil ha en telefon som kan gjøre alt mellom himmel og jord, vent på Desire HD.

Om du vil ha en som kan gjøre det meste veldig bra, men ikke alt. Velg iPhone. Om differansen mellom de to er uoverkommelig er det Android som gjelder.

Edit: Så nå at du vil ha en beskrivelse av forskjellene. Ta en titt på en av de uendelige krangletrådene om iPhone vs Desire. Der står det mye om kan/kan ikke. For min del kunne jeg godt ønske at iPhone kunne sette opp et trådløst nett og dele sin 3G internett-kobling ut via wlan. Men da må jeg jailbreake. Og det er ikke akkurat noe jeg savner. Har ice boks, og kan også bruke usb eller blåtann mot min egen pc. Så får de andre klare seg med egne telefoner :)

Endret av mistercartman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...