enixitan Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Eg er ute etter ei maskin til ein student, med følgjande krav: - Ca. 15" skjerm (15,4 eller 15,6, eller kva dei kallar det) - God batteritid (3 timar og oppover) - Optisk stasjon - Pris: i utgangspunktet 4-6000 kr, men det kan kanskje strekkast om det er verdt det - Kjøpe i butikk, ikkje på nett Bruksområde er teksthandsaming, sjå film og surfe på nett, primært. Det er eit pluss med garantiordningar som kan gje kjappare reparasjon enn dei vanlege 4-6 vekene. At det er lett å få tak i eit nytt batteri etter 2-3 år er òg eit pluss. Eg er klar over at i prisklassa er desse vanskelege å oppnå, men eg nevner det. Eg fann denne på Elkjøp: Samsung R530-JA07 Eg finn derimot ingen informasjon om forventa batteritid, er det nokon som kjenner til denne modellen? Fann den ikkje på Samsungs nettsider heller, så eg lurar på om det er ein spesialbygd modell for Elkjøp/Dixons-butikkane. Ingen direkte merkepreferansar, men eg har dårleg erfaring med HP-maskiner under 10000, både privat og i arbeid, så det er uaktuelt. Håpar på gode bidrag. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 mest yltelse for pengene : MSI CX623-025 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Takk for tips, eco-modus virkar interessant. Men, etter nokre bilete og brukarerfaringar har ho sett lyset, og bestilt ein Asus UL30VT frå Komplett. Takk til alle lesarar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå