ovle Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hei! Eg har ein Compal JFT00 som plutselig, ut frå ingenting har begynt å oppføre seg merkeleg. Omtrent ni av ti gongar eg skrur på pcen, er skjermen enten delvis eller heilt dekt av strekar og linjer. Vanskeleg å forklare, men vedlagt finn de to bilete av korleis det ser ut. Det merkelege er at dersom eg berre restartar pcen nok gongar, fungerar det som det skal før eller seinare. Det virkar som det kjem heilt frå bios-biletet heilt i starten av oppstarten. Er det nokon som har vore borti noko liknande, eller har ein ide om kva som kan vere gale? Takk på førehand! Lenke til kommentar
Rule Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Sannsynligvis skjermkabel eller skjermkort som er begynt å bli dårlig. Du burde levere pc inn til reklamasjon der du kjøpte den om pc er under 5 år gammel Lenke til kommentar
ovle Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Sannsynligvis skjermkabel eller skjermkort som er begynt å bli dårlig. Du burde levere pc inn til reklamasjon der du kjøpte den om pc er under 5 år gammel Hei! Beklagar at det tok lang tid før eg svarte.. Tok kontakt med Multicom, dei sa at garantien var gått ut, men at dei kunne ta i mot den for eit prisoverslag. Sannsynlegvis er det skjermkortet sa dei, og viss dei skulle ordne det måtte dei bytte heile hovudkortet. Det ville koste 2600 kr. Sjølve sjekken kosta 400. Eg tenkjer at dersom eg må ut med 3000 kr, skiftar eg heller pc. Det mystiske er at skjermbiletet fungerar heilt fint på ekstern skjerm. Har opna opp pcen og sjekka at alle connectorane frå skjermen sit skikkeleg. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hm, denne maskinen er vel under 5 år, så det går på reklamasjon. Multicom skal reparere maskinen uten kostnad (+porto). De glemte vel å nevne det. Lenke til kommentar
ovle Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 første svar: Hei, Det er litt vanskelig å si sikkert hva det er som ligger bak uten å ha PC her da symptomene du beskriver kan forårsakes av litt forskjellig. Dersom du har muligheten til å teste hvordan det ser ut på en ekstern skjerm, er den en fin start. Det kan minne veldig om defekt skjermkort, men veldig fint om du kan teste med ekstern skjerm. Garanti på bærbare maskiner er forøvrig 2 år, men fullt mulig med innsending for ett prisoverslag. Andre svar: Hei Prisoverslag vil normalt komme på kr 400,-. Er det skjermkortet som er defekt, så må hele hovedkortet byttes. Ca. pris for dette er kr 2 600,- inkl. deler og arbeid. Alle priser er inkl. mva. Frakt kommer i tillegg. Meinar de at eg kan få det fiksa sjølv om garantien har gått ut? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Multicom vet utmerket godt det er 5 års reklamasjon (-batteri) på bærbare, derfor de nevner garanti. Garanti spiller ingen rolle her http://forbrukerportalen.no/faq/1247648492.06 Brukte du ordet garanti i mailen til multicom? Lenke til kommentar
ovle Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Takk for svar. Eg spurte ganske ordrett om eg hadde noko rettigheiter eller garantiar på pcen framleis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå