Snikpellik Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fikk endelig tak i 6 stk billetter til ekstrakonserten i felt M. Var nok bare flaks, føler med de som ikke har fått tak i enda! Men det er enda håp: i 2008 prøvde jeg meg på den umulige oppgaven å få tak i billetter til Iron Maiden på Ullevi i Gøteborg. Alle ble revet bort på 20 minutter, og jeg kom ikke en gang gjennom. Prøvde hele tiden utover dagen, og til slutt fikk jeg tak i tre stk. Flaks, men det er håp! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 MÅ man sitte på plassen som står på billeten, eller kan man bevege seg rundt litt liksom? Lenke til kommentar
Gilion Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 MÅ man sitte på plassen som står på billeten, eller kan man bevege seg rundt litt liksom? Det er sitteplasser, så jeg går ut i fra at man må/bør sitte der ja. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 4 billetter til den 30. april i boks, uten å måtte stresse med Billettservice i det hele tatt! Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 4 billetter til den 30. april i boks, uten å måtte stresse med Billettservice i det hele tatt! Forhåndsbestilling? Jeg fikk faktisk mail fra rogerwaters.com nå om at jeg har blitt trukket ut til å "forhåndsbestille" billetter til 1. mai Så dere som ikke har fått enda, registrer dere der så kanskje dere også blir trukket ut. Jeg kunne helt sikkert kjøpt to for noen her, men står de er non-transferable så tviler på at det funker og jeg gidder ikke satse på det.... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 4 billetter til den 30. april i boks, uten å måtte stresse med Billettservice i det hele tatt! Forhåndsbestilling? Har en "insider" Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg ser jeg ikke var den eneste som ble frustrert av billettservice.no i dag tidlig. Fikk sikret meg billettene mine etter en halvtime med refreshing. Med det problemet at man ble kastet tilbake til hovedsiden hele tiden trodde jeg først det var noe galt med browseren min, så jeg refreshet samme side i iexplorer og firefox om hverandre. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Om noen skulle slite med å bli kvitt eventuelle overskuddsbilletter; så si gjerne i fra. Jeg er nøden!! Endret 30. august 2010 av AndyG Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg og fattern fikk fikset billetter etter mye kaos (skal sende mail til billettservice.no om at de må skjærpe seg noe jævlig i morgen ), vi fikk plasser på h rad 10, noen som er litt kjent i telenor arena, som veit hvor mye man får med seg der ifra? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Jeg og fattern fikk fikset billetter etter mye kaos (skal sende mail til billettservice.no om at de må skjærpe seg noe jævlig i morgen ), vi fikk plasser på h rad 10, noen som er litt kjent i telenor arena, som veit hvor mye man får med seg der ifra? Har lagt til bildet av salkartet i førsteposten nå. Så det ikke før nå så er ikke helt fornøyd med plassene jeg fikset meg på fredag. Sitter på felt 6, så er ikke så ille. Satser på at vi ser bra. Glad jeg slapp det maset med billetter via billettservice som vi gjorde når han spilte Dark Side of the Moon i Bergen. Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fikk ikke lønn før idag og møtte ordene utsolgt til min store skuffelse. Hvis noen har 1-2 billetter som de ikke har bruk for, eller kunne tenke seg å selge, ikke nøl med å kontakte meg. =) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Først en liten moderatornotis: Ikke bedriv kjøp/salg på forumet, dessverre er dette imot retningslinjene ------------------ Også, hvorfor i all verden var det ingen sa ifra om at billettene ble lagt ut for salg? Neste gang dette skjer skal jeg sørge for å utestenge hele gjengen! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Også, hvorfor i all verden var det ingen sa ifra om at billettene ble lagt ut for salg? Neste gang dette skjer skal jeg sørge for å utestenge hele gjengen! Det står i førsteposten Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ingen informerte meg om tråden ... Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Turneen var mye omtalt i nyhetsbildet da den ble annonsert i april. Flere aviser hadde også en artikkel om konserten her i Norge omtrent en uke før billettene ble lagt ut. Lenke til kommentar
hillmar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Kan tipse om at det nå ligger biletter ute på billettservice til konserten 1. mai. Kjøpte nettopp 3 billetter på felt F... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Skjønner ikke hvordan jeg klarte å glemme dette. Noen som vil komme og deppe med meg over at vi ikke har billetter? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kan tipse om at det nå ligger biletter ute på billettservice til konserten 1. mai. Kjøpte nettopp 3 billetter på felt F... Leste, kom inn og holdt på å kjøpe billetter da jeg plutselig innså at konserten er 1. mai. Jeg er russ til våren ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hele russeopplegget er oppskrytt, dessuten har du da 16 dager til å være russ på. Dra på Roger Waters. Kanskje blir det siste gang man har muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå