PatSharpX Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Roger Waters skal sette opp hele The Wall i Telenor Arena i 2011. Det er ett av mange stopp på en verdens turné. http://www.rogerwaterstours.com/ Billettsalget starter på mandag, evt forsalg for netcomkunder i dag fredag kl 09:00. Salkart. Endret 30. august 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Der var mine 4 billetter fra forsalget til Netcom i boks! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Mye var det for en billett? Og hørte det var bare sitteplasser, det da sittemuligheter på gulvet også da, og ikke bare tribunene? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg skal skal skal SKAL ha billetter til den konserten, skal kjempe med nebb og klør mot Billettservice mandag morgen. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er sikkert litt paranoid nå, men kommer det til å bli vansklig å få biletter? Altså at de er ririko for at de blir solgt ut på dagen? Tror ikke det, men Pink Floyd er jo ganske populære. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) 25.000 plasser, 1 konsert. Kan bli litt rift om biletter ja. Men sjekker du mandag trur jeg du skal få deg en billett eller to. Edit: Ser det ikke er utsolgt i Sverige enda, så skal vel gå greit tipper jeg. (skal sies at det er to konserter i sverige da) Endret 28. august 2010 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Mye var det for en billett? Og hørte det var bare sitteplasser, det da sittemuligheter på gulvet også da, og ikke bare tribunene? Det er bare sitteplasser ja. Billettene koster alt fra 1200,- til 800,- mener jeg. Jeg fikset meg billetter på rad 17, de kom på 1000,- stk. Tipper det blir utsolgt ganske fort, så ville vært tidlig ute på mandag. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Dette er vel en av de tingene jeg virkelig burde komme meg på. 1000 kr er dog mye for en fattig student. Men prisen er forståelig (er det ikke snakk om verdens dyreste konsertproduksjon?) Endret 28. august 2010 av Speik Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Dette er vel en av de tingene jeg virkelig burde komme meg på. 1000 kr er dog mye for en fattig student. Men prisen er forståelig (er det ikke snakk om verdens dyreste konsertproduksjon?) Satser på at det er verdt det. Blir ikke den dyreste konserten jeg har vært på med Roger Waters. Reiste jo tross alt helt til Bergen og bodde på hotell osv kun får å se han spille Dark Side of the Moon får ett par år siden Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Forsalg via NetCom? Hva i all verden, dette hadde ikke jeg fått med meg. Noen som kan gi meg detaljer? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Forsalg via NetCom? Hva i all verden, dette hadde ikke jeg fått med meg. Noen som kan gi meg detaljer? Måtte gå inn via min side på netcom.no så var det link der til billettservice. Det var max 4 billetter per kunde. Men salget er over, det varte kun fra kl 9-15 på fredag. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Noen som har sett noe kart over plassene eller vet noe om hvor mye mans ser på de billigste plassene, eventuelt de til 800? Hadde vært greit å vite, men jeg finner ikke noe om det på nettet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Her er kart over hallen hvert fall, men sier ikke så veldig mye når du skal kjøpe billett. GULV Gulv - Prisnivå 2 GULV SECTION 6 er mine, men mener å huske at det bare sto D10 eller noe når jeg skulle bestille. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Så det karte ja, men som du sier sa det ikke så mye om bilettklassene. Saken er at papap skal kjøpe for oss mens vi er på skolens siden han uanasett skal være hjemme i dag så vi får ikke vært med å kjøpe biletter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Salkart Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Kart med prisnivå-oversikt Agh, klokken er 9:02 og det står fortsatt "Snart i salg". Endret 30. august 2010 av AndyG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hva slags bullshit er det her da? Jeg trykker kjøp billetter, og så blir jeg bare kastet tilbake etter 10 sekunder! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Samme her, blir forbanna. Skal på skolen også, så kan ikke sitte i evigheter og vente... Argh Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hva slags bullshit er det her da? Jeg trykker kjøp billetter, og så blir jeg bare kastet tilbake etter 10 sekunder! Samme her. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Må bare spamme knappen igjen og igjen, det funka for meg =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå